• Sorry dat ik zo blijf doorzeuren over bh's hoor. Maar ik ben gewoon nieuwschierig. Zijn er eigenlijk nog wel tieners die niet met een voorgevormde bh lopen? Want de laatste tijd zie ik bijna alleen nog maar van die opvuldingen!:P


    If you want perfection, buy a Barbie

    Jeetje, ik hoor hier allemaal mensen met cup D en E enzo! Kom ik hier met mijn B-cup:P Maarja ik ben 13, dus het valt nog wel mee....


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik ben ook 13 :X.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nou, ik denk dat gewoon toevallig die mensen reageren :P


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    Bij de meeste zit dat er toch standaard in? :'D

    Ja,dat dacht ik ook.

    IvoryCoast schreef:
    Ik draag wel vulling, anders komt mijn prachtige 75B niet mooi uit (krul)


    All was well.

    Ik draag dus absoluut geen vulling
    Ik vind het namelijk onzin om wc papier in je bh te stoppen(cat)
    En ik ben veertien en ik heb cup C, dus ik vind het best zo;)
    Er was zelfs zo'n meisje van 11, die vulling had gekocht voor haar bh.. waar gaat de wereld heen tegenwoordig?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 17:47 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb voorgevormde, maar geen opgevulde (:


    Never run out of reasons to smile...

    xLolitaLove schreef:
    Jeetje, ik hoor hier allemaal mensen met cup D en E enzo! Kom ik hier met mijn B-cup:P Maarja ik ben 13, dus het valt nog wel mee....

    Och ja, ik ben 15 en heb een 75A, dus je hebt niets te klagen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik draag wel voorgevormde, voelt gewoon beter en geeft meer steun, ookal heb ik dat niet erg nodig ;x


    You are beautiful, you are love.

    Volksfeind schreef:
    Ikkuh! Ik zweer bij die dingen. Ik droeg ze al voor ik wist dat die eigenlijk bedoeld waren om je tieten wat groter te maken dus ja, ik ken niet anders. Het voelt zo heerlijk zacht en ondersteunend aan je borst. Zaalig <3.

    Bij mij hetzelfde. :'D


    Let the Night embrace you

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 18:50 ]

    Ik heb wel voorgevormde, maar zonder vulling. Ik zou het best wel kunnen gebruiken, maar ik vind het belachelijk. Waarom zou ik grotere borsten moeten hebben dan ik van nature heb? Voor mij is een B goed. En de meisjes die door opvulling naar een C gaan, vind ik maar belachelijk. (':
    (Dit is mijn mening, dus niemand mag dit persoonlijk opvatten als iemand dat doet.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reassurance schreef:
    Bij de meeste zit dat er toch standaard in? :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb wel voorgevormde, maar zonder vulling. Ik zou het best wel kunnen gebruiken, maar ik vind het belachelijk. Waarom zou ik grotere borsten moeten hebben dan ik van nature heb? Voor mij is een B goed. En de meisjes die door opvulling naar een C gaan, vind ik maar belachelijk. (':
    (Dit is mijn mening, dus niemand mag dit persoonlijk opvatten als iemand dat doet.)


    Vind ik ook wel hoor. Ik draag ook geen grotere bh's dan mijn borst is!


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik draag voorgevormde, want dat zit gewoon beter, en wat steviger enzo.
    En ik hoef geen grotere -70D ftw-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42