• Heeft iemand eén van deze films al gezien? Ik heb ze gisteren avond samen bekeken met een vriendin, en ik vond eerlijk The Omen écht vuil, het maakte me psychisch écht bang ;o So, hebben jullie ze al gezien? Of welke films vonden dan jullie écht eng?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hide and Seek vond ik geniaal. Serieus, een prachtig verhaal, en het einde was echt onvoorspelbaar; prachtig. Ik voel nooit angst bij psychische trillers, ik ben alleen maar bezig met ze proberen op te lossen. The Omen heb ik niet gezien.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hide and Seek vond ik geniaal. Serieus, een prachtig verhaal, en het einde was echt onvoorspelbaar; prachtig. Ik voel nooit angst bij psychische trillers, ik ben alleen maar bezig met ze proberen op te lossen. The Omen heb ik niet gezien.

    Oh! Kan jij me dan uitleggen wat er écht aan de hand was bij Hide and Seek? Ik heb me de hele nacht en dag afgevraagd wie nu eigenlijk die Charlie was?;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Oh! Kan jij me dan uitleggen wat er écht aan de hand was bij Hide and Seek? Ik heb me de hele nacht en dag afgevraagd wie nu eigenlijk die Charlie was?;o
    Nou kijk, iedereen dacht dat, dat meisje psychisch gestoord was. Maar eigenlijk was het dus die vader. Toen hij in het begin zijn vrouw zag vreemdgaan met een andere man ontwikkelde hij een nieuwe persoonlijkheid; Charlie. Met deze persoonlijkheid wilde hij zijn werkelijke ik vertellen dat hij een nietsnut was en dat hij zijn vrouw had moeten verzorgen en van alle juiste behoeften voorzien. Door zijn vrouw, de kat etc. te vermoorden probeerde Charlie zijn echte ik erop te wijzen dat hij psychisch niet in orde was.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hide and Seek vond ik geniaal. Serieus, een prachtig verhaal, en het einde was echt onvoorspelbaar; prachtig. Ik voel nooit angst bij psychische trillers, ik ben alleen maar bezig met ze proberen op te lossen. The Omen heb ik niet gezien.


    Sluit ik me helemaal bij aan! Dat einde was inderdaad zó briljant! Ik heb me echt verwonderd over hoe dat kon gebeuren, terwijl hij soms ook in de buurt was bij sommige activiteiten in zijn 'normale' persoonlijkheid.

    Ik houuuu van zulke films. Heerlijk!:9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Sluit ik me helemaal bij aan! Dat einde was inderdaad zó briljant! Ik heb me echt verwonderd over hoe dat kon gebeuren, terwijl hij soms ook in de buurt was bij sommige activiteiten in zijn 'normale' persoonlijkheid.

    Ik houuuu van zulke films. Heerlijk!:9~
    Ja inderdaad, ik vond het vooral geniaal toen hij zijn studeerkamer binnen ging waar hij in zijn normale gedachten zat te schrijven in een schriftje over hoe het nu met zijn dochter ging. Eigenlijk was hij dus op die momenten Charlie. Prachtig toen hij zag dat alle dozen nog ongeopend in die kamer zaten. Echt waar; alle puzzelstukjes vielen toen in elkaar voor mij.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja inderdaad, ik vond het vooral geniaal toen hij zijn studeerkamer binnen ging waar hij in zijn normale gedachten zat te schrijven in een schriftje over hoe het nu met zijn dochter ging. Eigenlijk was hij dus op die momenten Charlie. Prachtig toen hij zag dat alle dozen nog ongeopend in die kamer zaten. Echt waar; alle puzzelstukjes vielen toen in elkaar voor mij.

    Nuuuuu snap ik het, haha ;D Ik vond hem ook écht geniaal, en dat kleine meisje is écht een goeie actrice.


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Nuuuuu snap ik het, haha ;D Ik vond hem ook écht geniaal, en dat kleine meisje is écht een goeie actrice.
    Dakota Fanning _O_


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dakota Fanning _O_

    Juist! ;D Hoewel ze me de stuipen op het lijf jaagt, maar ze is geniaal ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Juist! ;D Hoewel ze me de stuipen op het lijf jaagt, maar ze is geniaal ;d
    Ze speelt echt heel vaak enge types =3


    Life is hard and then we die

    Heb ze nog niet gezien, alhoewel dat ik vaag enkele dingen herken uit Hide & Seek (ben niet zeker). Ach, heb ik teminste een excuus om ze eens te bekijken xp. Ik hou van horrors/thrillers.


    MUSIC && FASHION

    ach, ik vond Hide and seek echt een slecht film ;o hélemaal niet eng, hij was best teleurstellend ;( achja xd the omen heb ik wel nog niet gezien,


    We're hiding behind skin that's too tough