• Is het raar dat ik heimwee heb naar gisteren, want toen was het graspop en ik vond het echt heel leuk. Vandaag ben ik nu al de hele tijd droevig omdat ik terug wil & ik draai al de hele tijd muziek van de groepen die ik gezien heb.
    Maar nu vraag ik me af of het raar is & of andere mensen het toevallig ook hebben na een concert/festival? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ach, ik heb exact hetzelfde met een feesje van eergisteren-gisteren, het was zo awesome en nu draai ik ook al heel de tijd muziek die daar gedraait werd zoals dada life- cookies with a smile en the subs- pope of dope, dus nee het is niet raar ;D & anders ben ik gewoon ook raar ^^
    & ik had het ook bij all time low & mika ;D vooral bij all time low ;o dus ja xd

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 12:57 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Is normaal hoor :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heb ik ook altijd met kampen. Dan mis ik de sfeer en de simpelheid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb nog steeds heimwee naar het tokio hotel concert in februari (Het was mijn 1ste concert), maar nu al wel minder natuurlijk^^
    Dus ik denk wel dat het normaal is hoor ;-)


    Terug naar de veiligheid!

    Ik heb dat ook altijd na een concert. Maar dat komt niet echt omdat ik ernaar terug wil (natuurlijk wil ik dat wel), maar dat komt, omdat ik dan even helemaal in de ban van die artiest ben:Y) Ik heb altijd 'momenten' dat ik iets helemaal geweldig vind en dan weer 'momenten' dat ik het niet zo speciaal meer vind&iets naders ga zoeken:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik ook altijd na een concert (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Whehe dat heb ik eigenlijk altijd! Na vakanties, concerten, noem maar op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NorthKorea schreef:
    Dat heb ik ook altijd met kampen. Dan mis ik de sfeer en de simpelheid.

    Jaaaaa dat heb ik ook heel erg. Heb nog steeds heimwee naar zomerkamp 2009 haha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.