• Ik was met een groep vrienden aan het chillen bij een meer, dat in een bos was. Maar het is hier een beetje hobbelig, dus er zijn ook een paar bergjes.
    Maar goed, ik moest heel nodig pissen. Dus ik loop die berg op en ga pissen. Nouja, niets aan de hand tot ik weer terug loop. Ik glij uit en val vijf meter naar beneden.. Mijn vriend ging mij toen redden, hihi.

    Maar goed, dat is een ander verhaal. Nu komt iets veel dramatischer. Ik moest weer pissen, maar een vriend zei dat er drie polen onder aan die berg zaten en ik geloofde het. Ik ging helemaal die berg op en ging daar pissen en weer was er niets aan de hand tot ik naar beneden ging. Ik glee weer uit en glee 20 meter naar beneden. Met blote voeten, haha. Nu is me rechtervoet blauw en ik ben geschaafd en mijn vriend kwam me weer redden, daar issie trots op.
    En ze blijven me pesten met polen, grmbl.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Polen zijn cool, haha. Maar dat glijden lijkt me pijnlijk. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik snap het niet zo goed met die Polen en zo? x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, er waren dus helemaal geen polen. Dus was ik voor Jan Lul die berg op gegaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha, dan mag ik hopen voor je dat 'ie er een schuldgevoel aan overhoud en het niet nog eens doet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Een bussie, een bussie, een bussie vol met Polen.
    De Polen hiero zijn eng.


    No growth of the heart is ever a waste