• Summerfestival gaan. Niet voor mij, maar voor een vriendin. Ze heeft namelijk niet echt veel geld, en ze vraagt zich af of ze rond komt met iets meer dan tien euro? En hoe dat bonnetjes-systeem nou net in mekaar zit. Achja, shoot ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Op festivals zijn bonnetjes heel duur!
    Bv op werchter was het ooit 2.5 € voor een kleine cola. (ik weet niet precies hoeveel bonnetjes dan.)
    Tip, probeer zelf je water ofzo binnen te smokkelen. Deed ik ook. En soms lukte het wel D: gewoon in een trui draaien of je neemt hele lange kousen, stop die erin en doe een wijde broek aan, dat zien ze ook niet.
    Dus ik denk dat het daar ook ongeveer duur zal zijn.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 10:29 ]

    Ohja, ik had ooit eens een tip van een vriendin om drinken mee binnen te smokkelen.
    Als je binnengaat moet je terwijl een blikje drinken aan het drinken zijn. Wanneer ze je dan controleren voor het binnengaan zeggen ze: "Je mag geen drinken meenemen." En dan doe jij alsof je er niets van wist: "Oh nee? Oei, wacht. Ik heb in mijn zak nog een blikje steken, ik zal dat dan maar wegdoen." En dan pak je een blikje uit je zak en het blikje waar je aan het drinken was weg en dan zal die controleur niet meer de neiging hebben om je zak verder te controleren. (Maar eigenlijk zit je zak vol met nog véél blikjes/flesjes drinken)
    Smart hé ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Finished schreef:
    Op festivals zijn bonnetjes heel duur!
    Bv op werchter was het ooit 2.5 € voor een kleine cola. (ik weet niet precies hoeveel bonnetjes dan.)
    Tip, probeer zelf je water ofzo binnen te smokkelen. Deed ik ook. En soms lukte het wel D: gewoon in een trui draaien of je neemt hele lange kousen, stop die erin en doe een wijde broek aan, dat zien ze ook niet.
    Dus ik denk dat het daar ook ongeveer duur zal zijn.

    Ik had ooit 2 blikjes sinas en ik en nog een paar kennissen lopen zo door de poortjes heen. Dus die mensen onze tassen doorsnuffelen en wat vinden ze....2 blikjes. Dus ik moest die maar buiten gaan opdrinken. Ik heb er stiekem 1 verstopt in m'n tas en de ander ging ik binnen nonchalant weggooien.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, dankjewel ;d Handig om te weten, hoewel het nu eigenlijk te laat is, haha.. Ik denk dat ze uit wanhoop niet is gegaan --' Maar goed, bedankt anyway! ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik ga niet