• Ik weet niet of ik het goed zag, maar mijn zusje en ik zagen een stukje in Darkside of the sun waar Tom zijn been in de lucht gooit? x) Ik zat echt effe in shock hoe hoog dat been ging... xD

    ongeveer bij de 2 minuten moet je kijken.

    Ja, zag ik ook. Hij wordt actief van de adrenaline zeker? :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Trouwens ik vind het een vette clip! Je zal je eigen hoofd maar in beeld zien x).

    hha ja ergens bij de 2 minuten , maar nadat z'n been de lucht in ging struikelde hij een beetje :X
    kinda funny (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    bij mij wekt de clip zo'n concert gevoel weer op :3
    dat wat ik had toen ik op 26.02 in Oberhausen was :3

    en ik vind de clip wel meevallen hoe vet enzo :3
    naja, het zit tussen 'oke' en 'vet' in voor mij :3

    Hahahah XD

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juni 2010 - 21:03 ]

    het spijt me, maar ik vind de clip niet echt geweldig :3 nou moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik zowel Bill als Tom erop achteruit gegaan vind na hun 'make-over'. Tom zijn hoofd lijkt opeens te klein en bill zijn haar gaat nog, maar de kleding die hij nu draagt Ô_O het doet mij denken aan een wedstrijd met lady gaga, wie is het extreemst. naja, ze moeten het natuurlijk helemaal zelf weten en hun muziek blijft geweldig <3 maar ik kijk liever de oudere clips en foto's

    Myrdie schreef:
    het spijt me, maar ik vind de clip niet echt geweldig :3 nou moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik zowel Bill als Tom erop achteruit gegaan vind na hun 'make-over'. Tom zijn hoofd lijkt opeens te klein en bill zijn haar gaat nog, maar de kleding die hij nu draagt Ô_O het doet mij denken aan een wedstrijd met lady gaga, wie is het extreemst. naja, ze moeten het natuurlijk helemaal zelf weten en hun muziek blijft geweldig <3 maar ik kijk liever de oudere clips en foto's



    Alsnog krijg ik het concert gevoel.


    Food.

    Ja ik ken een meisje dat in de clip voorkomt op het einde. xD
    Je moet het zelf maar zijn! ö


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zou me toch wel schamen, moest ik -als ik fan was- in beeld komen bij die clip. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    NewZealand schreef:
    bij mij wekt de clip zo'n concert gevoel weer op :3
    dat wat ik had toen ik op 26.02 in Oberhausen was :3

    en ik vind de clip wel meevallen hoe vet enzo :3
    naja, het zit tussen 'oke' en 'vet' in voor mij :3


    Het geeft me wel het concertgevoel weer, maar ik vind dan -kwa clip- World behind my wall beter. Daarbij zit ik nog steeds als ik die kijk met tranen in mijn ogen. Bij Dark side of the sun is dat omdat ik dan terug denk aan het concert zelf en niet vanwege de clip.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    FreakingxMe schreef:
    (...)

    Het geeft me wel het concertgevoel weer, maar ik vind dan -kwa clip- World behind my wall beter. Daarbij zit ik nog steeds als ik die kijk met tranen in mijn ogen. Bij Dark side of the sun is dat omdat ik dan terug denk aan het concert zelf en niet vanwege de clip.

    the same voor mij :3

    Haha ;D Tom ook


    Don't be a drag, just be a queen.

    Dat was 1 van de eerste dingen die me opviel aan die clip, hahah. Misschien zit hij wel stiekem op karate ofzo, weet jij veel. (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    hahah dat viel mij dus ook al op x'D
    weetje dat je bij zo'n stukje een wijf bijna ziet huilen xd geweldig die kop die ze trekt x'D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 10:34 ]


    T O K I O H O T E L < 3