• Ik zit sinds september bij jongerenbuurtbemiddeling, Purmerend.
    Nu heb ik al twee keer afgezegd, niet voor belangrijke dingen zoals gesprekken, maar voor bijvoorbeeld een etentje en een opfristraining.
    Nu heeft die vrouw aan mij gevraagd of ik er nog wel mee verder wel, omdat ik zo vaak afzeg.
    Eigenlijk zit ik nu heel hard te twijfelen.
    Ik heb aan de ene kant helemaal geen zin meer er in. Ik zie niet echt het nut ervan. Ik heb nog niet eens een echte bemiddeling gehad, alleen voorgesprekken die uitliepen op niets. Aan de andere kant, het staat wel mooi op m'n CV en het is natuurlijk leuk om te vertellen dat je dat doet.
    Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant vind ik het zonde om er weg te gaan, ik bedoel, zoveel tijd hoef ik er niet aan te besteden. Aan de andere kant zou het een enorme opluchting zijn, omdat ik echt niet zie hoe dit helpt voor mij.
    Weten jullie misschien iets? Is deze overweging goed genoeg om te blijven? Zou jij blijven? Ik weet het echt niet..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 11:34 ]


    Life is hard and then we die

    Ik zou het echt niet weten. Maar als ik in jou schoenen had gestaan en ik vond het gewoon niet leuk meer en het zou een opluchting zijn zou ik echt stoppen. Dat het mooi staat is volgens mij niet echt een punt. :Y)


    .

    ik weet het niet, het is misschien juist wel handig om te blijven, het staat dan idd wel mooi op je CV en dan blijkt ook weer dat je het wel inzet toont om dingen te doen enzow, denk ik dan xD


    When the world stops turning.....

    Ik ben nogal van het mooie CV plaatje. Dus ik zou in jou geval gewoon leuk verdergaan. Maar goed, het is en blijft jou beslissing. Denk er maar eens goed over na.


    *~* Proud Luxury *~*

    Luxury schreef:
    Ik ben nogal van het mooie CV plaatje. Dus ik zou in jou geval gewoon leuk verdergaan. Maar goed, het is en blijft jouw beslissing. Denk er maar eens goed over na.


    Only losers can act the way you do

    Ik zou zeggen als je het niet leuk vind dat je dan er weg zou gaan. Het staat wel mooi op je CV maar als je er niets aan vind heb je er toch ook niets aan. Dan gaan ze er van uit dat je daar in geinteresteerd bent terwijl je het eigenlijk geen nut in ziet


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Volg je hart (nerd)

    Als je het niet leuk vindt, moet je ermee stoppen. Al is het wel zo dat als het niet zoveel tijd kost en het staat mooi op je CV, waarom zou je dan niet doorgaan?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou er wel mee doorgaan, het is altijd handig om zoiets op je CV te hebben staan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het persoonlijk niet eens leuk om te zeggen dat ik dat zou doen. :Y) Maar als je het niet leuk vind zou ik stoppen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zet alle pro's en contra's van dat werk doen eens op een blad papier. Dat helpt om je keuze te maken. Ik denk dat ik het zou blijven doen, want mss gebeurt er nu nog niet zo veel maar lukt het later wel beter. Plus, als het mooi staat op je CV en het niet veel tijd in beslag neemt zou ik er zeker nog eens goed over nadenken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Luxury schreef:
    Ik ben nogal van het mooie CV plaatje. Dus ik zou in jou geval gewoon leuk verdergaan. Maar goed, het is en blijft jou beslissing. Denk er maar eens goed over na.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Springbreak schreef:
    Ik vind het persoonlijk niet eens leuk om te zeggen dat ik dat zou doen. :Y) Maar als je het niet leuk vind zou ik stoppen.


    Hope goes lost but never dies.