• .. ?
    Nou.. Weten jullie wat beroemdheden doen die zich vervelen? Ze zitten op chatroullete.

    Ik was gister laatste uur achter een leptop aan het msnen, en mijn vriendin ging ineens kei blij doen. Ik ging staan en keek[we hebben cams op leptopppen] En ineens zie ik daar The Jonas Brtrs band zitten. Serieus, ik mag ze niet, maar vrolijk werd ik ook. Ik dacht eerst van; nee het is een video. Dus ik zei dat ze moesten gaan zwaaien, en ineens gingen ze kei blij zwaaien.. Het kan fake zijn natuulrijk, maar het blijft grappig.

    Als ik zoveel geld had ging ik echt niet verveeld achter chatroullete zitten XD
    .. Wat denken jullie?;p


    we were always meant to say goodbye.

    Ik ben beroemd -Jaokedatvindik- en ik zit niet eens achter chatroulette (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wist nieteens dat chatroulette bestond :X


    Get back motherfuckerz'

    haha, dat zei mijn zusje ook, dat zij ze had gezien op chatroulette. Ik geloof het eerlijk gezegd niet, maarja, wie weet :P


    Life is hard and then we die

    I don't even HAVE a webcam. Dus nee, ik ga niet op chatroulette :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha, lijkt me wel een grappig gezicht ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stond in de krant dat er fakers op zitten, je hebt dus niet veel kans dat het de echte waren.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ík zou dat niet durven :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb dat serieus al eerder gehoord..
    En toen waren het ook The Jonas Brothers..
    Vage shit..
    Dan vervelen ze zich echt,
    Ik zou dan ook niet achter chatroulette gaan zitten,
    Dat doe ik nu zelfs niet..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik zou echt nooit durven cammen met vreemden. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, ik zat laatst op CR, en toen was er zo'n gast wiet aan het roken, en ik zat me helemaal dood te lachen ;D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Haha, ik zat laatst op CR, en toen was er zo'n gast wiet aan het roken, en ik zat me helemaal dood te lachen ;D.

    bahahaahah!


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    Ja ik las laatst in de CG dat iemand hun ook had gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Carcass schreef:
    Haha, ik zat laatst op CR, en toen was er zo'n gast wiet aan het roken, en ik zat me helemaal dood te lachen ;D.

    Whehe ja das kei grappig!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als het echt is, dan moeten ze dringend een leven gaan zoeken buiten hun concerts. (krul)


    All was well.

    JBM schreef:
    Als het echt is, dan moeten ze dringend een leven gaan zoeken buiten hun concerts. (krul)