• Vergeef me als het woord tenues verkeerd geschreven is. ik heb vakantie.

    maar mijn vraag: waarom draagt nederland wit? ze dragen toch altijd oranje

    Misschien heeft iemand anders oranje tenues? Nee,ik weet niet,nu vraag ik mij dat ook wel af.

    ook zo boeiend he... t zijn maar pakjes, t gaat toch om de voetballers niet om de kleding

    Flawless schreef:
    Misschien heeft iemand anders oranje tenues? Nee,ik weet niet,nu vraag ik mij dat ook wel af.


    maar de andere wedstrijden droegen ze wel oranje geloof ik

    Ironhide schreef:
    ook zo boeiend he... t zijn maar pakjes, t gaat toch om de voetballers niet om de kleding


    Sorry hoor. 't was ook maar een vraag.

    Omdat ze de roze niet wouden.
    Nee gekheid x'D

    Maar ik heb geen idee srry Ö


    Vampire Heart.

    omdat, ( dit was altijd met handbal zo ) als je met een team moet spelen in hun land/provincie/dorp/noem het maar op, en diegene heeft ook dezelfde kleur als jullie team, dan moeten ze ander shirts aan,omdat Diegene de gasten zijn en zich aan moeten passen:Y)
    Zo nu weer wat van mijn wijsheid aan jullie overgebracht (nerd)[/voelt zich slim]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 20:28 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ze zijn volgens mij nu het Uit-team. xD En met oranje waren ze het thuis-team


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dit. is. creepy.

    Mijn broer vroeg net het zelfde, helemaal het zelfde :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Brazilie schreef:
    (...)

    Sorry hoor. 't was ook maar een vraag.


    is ook niet aanvallend bedoeld, maar maakt het wat uit welke kleding ze aanhebben? meerdere landen hebben in andere kleding gespeeld

    Ironhide schreef:
    (...)

    is ook niet aanvallend bedoeld, maar maakt het wat uit welke kleding ze aanhebben? meerdere landen hebben in andere kleding gespeeld


    het viel gewoon op & aangezien Oranje de vaste kleur is & ik nederland nog nooit in wit heb zien spelen vond ik het wat raar. want de tenues van cameroen zijn ook andere kleuren (groen,geel,rood)

    Nederland speelt uit dit is hun uit tenue;) daarbij kunnen ze niet oranje dragen omdat scheidsrechter rood draagt ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Idd, ze spelen uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Brazilie schreef:
    (...)

    maar de andere wedstrijden droegen ze wel oranje geloof ik
    Nja,ik weet het niet,maar hun thuistenue dat kan natuurlijk wel. Al zou ik het wel raar vinden omdat de rest wel met hun kleuren van het land spelen. Ach,er zal wel één of andere redene voor zijn.

    Denmark schreef:
    Ze zijn volgens mij nu het Uit-team. En met oranje waren ze het thuis-team


    Ja dat denk ik ook.


    Smiling but close to tears.

    Misschien omdat de kleuren anders te druk werden en het de spelers dan zou afleiden fso? ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.