• Er is iets wat ik heel erg irritant vind en dat is het veranderen van usernames. Maar dat is niet zo heel erg, maar de mods kunnen er af en toe ook wat van en dat vind ik eigenlijk zo erg verwarrend elke keer.
    Ik weet dat mods ook gewoon users zijn met iets extra's maar ze hebben er wel zelf voor gekozen. Ik vind het eigenlijk logischer als ze wat langer dezelfde naam aanhouden, of tenminste iets in die trant.
    Maarja ik moet even zeuren vandaag, dat is gewoon zo haha. En dit vind ik al een hele tijd.


    Your make-up is terrible

    Het zijn toch ook nog mensen, dus laat ze lekker hun username veranderen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Paraguay schreef:
    Heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan me er soms aan irritiren. Eigenlijk zou je je naam maar 1x in de maand ofzo kunnen veranderen (ik weet niet of dat al zo is)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb nog nóóit mijn naam veranderd.


    Life is hard and then we die

    Discoverxme schreef:
    Ik kan me er soms aan irritiren. Eigenlijk zou je je naam maar 1x in de maand ofzo kunnen veranderen (ik weet niet of dat al zo is)


    Je kan je naam maar 1x per maand veranderen ^^

    Ik heb er niet zoveel last van eigenlijk x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Discoverxme schreef:
    Ik kan me er soms aan irritiren. Eigenlijk zou je je naam maar 1x in de maand ofzo kunnen veranderen (ik weet niet of dat al zo is)

    Dat is al zo.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nu lijkt het of je wil zeggen dat de mods hun naam niet meer mogen veranderen, en dta is oneerlijk. En zelf heb ik er geen last van.

    Delicate schreef:
    Nu lijkt het of je wil zeggen dat de mods hun naam niet meer mogen veranderen, en dta is oneerlijk. En zelf heb ik er geen last van.


    ik Quote mezelf even hoor.

    Ik vind het eigenlijk logischer als ze wat langer dezelfde naam aanhouden, of tenminste iets in die trant.


    Niet dus.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 21:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik snap wel waarom je het vervelend vindt (krul)
    Zelf heb ik er niet zo'n probleem mee, maar ik doe zelf geloof ik wel langere tijd met dezelfde username (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JBM schreef:
    Ik ben echt blij dat je je username kan veranderen en de mods staan toch nog altijd in de crewlijst.

    Dan klik je toch op de user en kijk je op zijn/haar profiel bij de oude namen ;D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik heb er geen last van


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!