• .. Bolletje reageert op zijn naam :'D Hij hipt mijn kamer rond en ik heb speciaal voor hem een handdoek neer gelegt -want ik heb laminaat- en anders glijd hij uit. En af en toe gaat ie van zijn handdoek af en snuffelt hij overal en gaat ie in een hoekje zitten. Dus als ik vind dat hij weer terug moet en op zijn doekje moet gaan zitten zeg ik luid: "Bolletje. Terug." En wat doet meneer? Hij doet zijn oren omhoog en gaat weer op zijn doek zitten -plat- Is er nog iemand met zo'n maf huisdier?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Mijn huisdieren zijn al maf als huisdier zelf. Ik heb namelijk 2 slangen ^^

Everyone has his or her beauty but not everyone see it

DevilQueen schreef:

Als ik een huisdier zou nemen, dan werd het een kat of een slang. Wat gaaf *.*

No growth of the heart is ever a waste

DevilQueen schreef:

Ik vind ze eng ;x

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Hahaha, maf beest! Lijkt me wel een grappig gezicht :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Mijn kat miauwt wanneer ik begin te zingen. Haha, dat betekent waarschijnlijk niet veel goeds :'D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

mijn kat loopt tegen de tafel op en valt van een heeeeele brede bankleuning af. xD

All I need is your love

ik wil een poes. (A)

It ain't broke, so don't fix it.

Mijn konijn reageert ook op zijn naam.
    Als hij aan de planten knabbelt roep ik 'louis' dan kijkt ze op en huppelt ze weg haha.

[ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 22:36 ]

OMG hoe lief :p
    Onze hond luistert nog ni eens naar haar naam xD

Stop wishing, Start doing..

Mijn kat zegt geen 'miauw', maar 'prrr' hehe. :Y)

All was well.

Geniaal konijn :'D

Ik heb een hond die highfives geeft. (dance)

ars moriendi

Undesirable schreef:
    Mijn kat miauwt wanneer ik begin te zingen. Haha, dat betekent waarschijnlijk niet veel goeds :'D

Hahahaha, de mijne loopt dan weg.
    Van die van jou kun je zeggen dat hij met je meezingt? :'D

Save me with your love tonight.

Mijn ouders hebben mijn kat een naam gegeven. Maar ik heb lekker een andere naam gegeven en nu reageerd mijn kat wel op de naam 'Hippo'en niet de naam die mijn ouders gaven 'Luna' (krul)

Vinden ze niet zo leuk (nerd)

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Mijn ene hond denkt dat ie een kat is, ze doet een soort van spinnen en kopjes geven en de ander denkt dat ie heel klein is, hij probeert altijd door superkleine gaatjes te gaan, terwijl hij als hij op zijn achterpoten staat, langer dan mij is :'O
    En mijn schildpad, tja die doet niks...

Get back motherfuckerz'

Mijn konijn luisterde ook altijd naar wat ik zei :P
    Hij reageerde op zn naam, en wist ook precies wat hij wel en niet mocht.
    Bijvoorbeeld als ik zn hok verschoonde mocht hij in de gang huppelen, maar hij mocht er niet uit.
    Staat hij met zn voorpootjes op de drempel. Roep ik op een strenge toon:'Boefje!' dan kijkt hij me aan en huppeld weer de gang in xD
    Zo'n geniaal beesje =)
    Mis hem zo!

Write down what you can not say