• Hallo mensen,

    ik heb een vriend voor al bijna 1,5 jaar. Alleen de laatste tijd gaat het wat minder, ik vertouw hem niet meer zo.
    Ik heb hier ook mijn redenen voor omdat hij de eerste paar maanden heel playerig was, zoals met andere meisjes flirten, dansen, smsen en weet ik ut. Ook wou hij met hun zoenen, (uiteindelijk niet gedaan gelukkig!)
    Maar ik kan dat niet loslaten omdat het me die tijd zo pijn gedaan heeft.
    Twee maanden geleden had ik me vertrouwen weer terug maar toen misbruikte hij die weer door met een goeie vriendin van mij te flirten.
    Nou, blablabla kwam weer goed na lang ruzieën.
    Tot vandaag.
    Ik had een tentoonstelling van me stage dus ik vroeg of hij kwam. Hij kwam dus en gaf een aai over me rug en over me hand heen. Dus ik dacht: Jemig kan wel wat enthousiaster. Later ging hij gewoon naast me staan.. en zo ging het door.
    Maar het ergste is, Hij geeft tegen mij vader gelogen!
    Hij zei iets heel anders dan mijn vader zegt, en ik denk dat mijn vader niet liegt daarover.
    Maar dat doet hij vaker, en mijn broer zei zonet dat als hij zo doorgaat dat een paar jongens die bij paasbos (hangplek) heb in elkaar gaan slaan omdat hij hun voorliegt. Maar mijn vriend zegt van niet.

    Wat moet ik nou doen? ;(


    "Don't look back, you're not going that way."

    okee volgens mij is hij niet te vertrouwen , als koppel vertrouw je elkaar ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    okee volgens mij is hij niet te vertrouwen , als koppel vertrouw je elkaar ^^


    Ja, maar hij heeft mijn vertrouwen flink geschent.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zou als hij inderdaad zo is als je zegt het uitmaken, het belangrijkste aan een relatie is vertrouwen (en natuurlijke liefde voor elkaar) zonder vertrouwen kun je nooit een goede relatie hebben

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 21:28 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Lastig, maar je kan je beter even kut voelen en daarna een leuke tijd ondergaan, dan de hele tijd met zo'n twijfel gevoel zitten..
    Sterkte in ieder geval!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    het is heel normaal gedrag dat jongens flirten enzo, ook als ze een relatie hebben hebben ze er behoefde aan. maar zoenen gaat een beetje ver, hij heeft je vertrouwen geschonden als je je vriendje niet kan vertrouwen is hij denk ik niet de juiste persoon, maar het is makkelijk te zeggen. je moet denk ik zelf uitvinden of hij wel bij je past.

    succes ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Het is idd best normaal dat jongens flirten, maar meestal bedoelen ze er niet veel mee.
    Als ik jou was zal ik aan hem vragen hoe serieus hij jullie relatie neemt, en hoe hij denkt dat het nu gaat.
    Het is ongelofelijk erritant, maar meestal is praten het beste. [ik heb daar persoonlijk een hekel aanxD]


    Write down what you can not say