• Waarom valt iedereen toch altijd op het bad boy type zoals Damon in vampire diaries. Sinds wanneer dromen meisjes niet meer over lieve en romantische jongens maar over duisteren, arrogante en slechte jongens? Just want to know


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    France schreef:
    Dat komt doordat de bad guy altijd degene is die niet gekozen mag worden volgens de regels. En alles wat niet volgens de regels is, is aantrekkelijker dan alles dat volgens het boekje gaat.
    Dat hebben veel mensen nou eenmaal:Y)


    en zo is het maar net. Als iemand zegt dat je het niet mag, wil je het des t emeer.


    We can only learn to love by loving.

    Omdat die iets spannends hebben. Ik moet er ook niet aan denken om het perfecte lieve, knappe, slimme vriendje te hebben. Hij moet wel een eigen mening hebben en niet gewoon 'amen' zeggen op alles wat ik zeg. En ik denk dat meer meisjes dat hebben. Een lief vriendje is leuk, maar gaat ook sneller vervelen.
    Sinds 2 weken is t ook uit met me vriend, maar we waren allebei nogal (prettig)gestoord maar daardoor hadden we ook gewoon zoveel lol samen. Terwijl hij lang niet perfect was.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik val niet op de bad guys, meestal val ik op een van de beste vrienden van het hoofdpersonage. Iemand die iets minder op de voorgrond staat en niet zo perfect overkomt.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik denk gewoon omdat van die lieve jongens niet meer bestaan, en als ze nog bestaan, hoeveel zijn er nog zo op de wereld ? De duistere jongen is berijkbaarder omdat er zo veel zijn, mensen geloven niet meer in heet cliché van liefde en voor altijd, -dat is mijn mening-


    We're hiding behind skin that's too tough

    Bij de Dark Guy denk ik aan een neger. :9~

    Maar ik kies toch liever voor een lievejongen die áf en toe een beetje stoer is.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Softspoken schreef:
    Ik weet niet waarom, maar dat trekt gewoon meer aan. Volgens mij ben ik de enige persoon die dat niet heeft.

    Hier heb je er nog één hoor. Ik ben heel tevreden met mijn lieve vriendje die totaal niet bad is, maar best gevoelig :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was verliefd op een knappe jongen, en hij zag er lief uit. Maar ik kwam erachter dat hij een arrogante poephoofd is. :3


    All this dampness is damp.

    Ik heb serieus helemaal niks met bad boys.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soldier schreef:
    Ik was verliefd op een knappe jongen, en hij zag er lief uit. Maar ik kwam erachter dat hij een arrogante poephoofd is. :3


    hahahahahaha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Omdat dat dat sexy is ^^
    En omdat je weet dat het fout is, geeft het toch een extra kick. Of je bent gewoon achterlijk aan het wezen en liefde maakt blind.. --'

    JoJudicious schreef:
    Scheer niet iedereen over één kam, dank u.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat ze spannend zijn ;3 En omdat Damon - of Ian- gewoon zo'n sexy lachje heeft (A)
    Maar ja, het blijft fictie (:
    In real life zou ik nooit op een Bad Boy vallen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 14:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb het liefst lieve en grappige jongens :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JoJudicious schreef:
    Scheer niet iedereen over één kam, dank u.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Argentinia schreef:
    Bij de Dark Guy denk ik aan een neger. :9~

    Maar ik kies toch liever voor een lievejongen die áf en toe een beetje stoer is.(krul)

    Maar ik zou het niet erg vinden om een 'dark guy' als vriendje te hebben xp x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.