• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zouden meer tijd moeten maken voor signeersessie's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens , laat ze ook een leven hebben
    ik ben niet beroemd en zou daar al geen tijd voor hebben , en zij wss al helemaal niet


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Denmark schreef:
    Eigenlijk ben ik op dit moment meningloos. Ik denk van wel, maar ook van niet. Want ja, hysterische fans achter je aan hebben is ook niet alles. Maar toch, die hysterische fans willen eigenlijk ook maar 1 ding, en dat is zo'n nutteloos krabbeltje...


    Only losers can act the way you do

    Pixar schreef:
    Tja, dat hoort er gewoon bij als je fans hebt.

    Pixar schreef:
    Tja, dat hoort er gewoon bij als je fans hebt.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Pixar schreef:
    Tja, dat hoort er gewoon bij als je fans hebt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    perleblanche schreef:
    tsja, weet ik eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dat een artiest helemaal gek wordt van al die gillende mensen die een krabbeltje willen. Wie zou er niet na een half uur klaar mee zijn?! Maar het blijven toch je fans en die moet je respecteren als artiest, zonder je fans ben je geen (grote) artiest. Twijfelgevalletje dus.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik zou zeggen eens ik ben echt mega fan van destine en vind het fantastisch dat ze na hun shows altijd tijd maken om even met fans te praten en op de foto te gaan. maar ik begrijp ook wel dat je er niet altijd zin in hebt.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Als artiesten niets te vrezen hebben wel, maar dat soort artiesten doen het meestal wel. Kijk, ben jij een band met fans als Tokio Hotel, dan zou ik het ook niet fijn vinden om signeersessies te geven.


    Life is hard and then we die

    Deutschland schreef:
    Ik vind van niet, al die hysterische fans die ze op gaan zoeken? Btw de artiesten zelf plannen hun tijd niet in dat doet hun Manager. Maar ik denk zelf, omdat ik ook artiest wil worden [lukt toch niet] dat ik geen krijzende fans om me heen wil hebben en dat elke keer handtekeningen zetten omdat je overal lastiggevallen word niet leuk gaat worden. [Stiekem heb ik al wat fans ja xD]


    you were born original don't die as a copy

    Argentinia schreef:
    Nee.
    Ze hebben al bijna geen tijd door al die concerten en fans en dan moeten ze dus nógmeer tijd vrij gaan maken voor signeersessies? Ze hebben toch al signeersessie's? Dan hoeft er niet meer tijd voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het zou leuk zijn, maar ze moeten het niet doen. Ze hebben al bijna geen leven...


    I'm not your princess

    Honduras schreef:
    Moeten ze mooi zelf weten xD


    A woman's best make up is her smile

    Oneens,het gaat toch om wat ze doen? Niet om een handtekening.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze hebben al een druk schema, dus dan moeten ze maar ff plaats maken voor zo'n signeersessie met allemaal gestoorde fans.
    Oneens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens ze hebben al genoeg te doen.


    They call me dr. phil