• C'mon
    people let me see ur hands ^^

    whhoo likes Cristiano Ronaldo?


    ;)


    can't be tamed

    Hij is een aansteller maar ik vind hem wel een lekker ding.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wunschen schreef:
    (...)
    Hij zal misschien wel iets van arrogant zijn. Maar dan zal dat niet voor een verkeerde reden zijn, maar eerder voor een goede. Om zich zo misschien te beschermen tegen de mensen die alleen maar iets van hem willen.
    Ik vond het gewoon prachtig van hem. Hoe hij tijd maakten voor die kindjes, die kanker hadden of een ergere andere ziekten. Om met hun op de voetbal tafel te spelen, met hun te praten en hij zei ook werkelijk dat ze moesten volhouden en moesten blijven vechten, dat het dan wel in orde ging komen. Want aan zijn gezicht, zag je echt dat hij erdoor aan gedaan was. En ik vond dat echt zo prachtig om te zien o.o


    Zolang hij het met hart en ziel doet vind ik het prachtig van hem en als dit allemaal waar is (wat waarschijnlijk wel zo zou zijn), vind ik het echt schitterend dat hij tijd maakt voor kinderen die hij eigenlijk niet echt kent maar toch gelukkig wil maken. Het raakt me best wel.


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)

    Zolang hij het met hart en ziel doet vind ik het prachtig van hem en als dit allemaal waar is (wat waarschijnlijk wel zo zou zijn), vind ik het echt schitterend dat hij tijd maakt voor kinderen die hij eigenlijk niet echt kent maar toch gelukkig wil maken. Het raakt me best wel.

    Dat raakte mij op dat moment ook echt héél erg. Zijn gezicht, toen hij die kindjes moest verlaten. Serieus, dat vergeet ik echt nooit o.o Dat was echt zo prachtig om te zien.

    JBM schreef:
    (...)
    Wat jij nu zegt is dat we iedereen van de wereld leuk moeten vinden tot we hun hebben ontmoet? Nee, bedankt. Ik heb hem liever nu al niet graag. :Y) En deze mening leiden ik en andere mensen af van foto's, tv, etc., dus het is subjectief, maar correct. :')



    dat bedoel ik niet, ik snap best dat er mensen zijn die hem er arrogant uitzien vinden, maar voor het zelfde geld is hij helemaal niet arrogant, of net wel natuurlijk. dat zijn van die dingen die we nooit zullen weten.
    en ja natuurlijk kan je dat wel een beetje afleiden van tv enzo, maar ik heb ook al interviews gezien waar hij heel onzeker in overkomt. ik denk dat het er gewoon een beetje aan ligt hoe je alles opvat, kan dat niet? en natuurlijk moet je ook niet iedereen leuk vinden haha, maar een groot deel ervan zijn gewoon vooroordelen dat is wel waar (:


    can't be tamed

    Valt wel mee. Hij heeft alleen letterlijk en figuurlijk een dikke nek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    *Raises hands*

    Reventon schreef:
    Valt wel mee. Hij heeft alleen letterlijk en figuurlijk een dikke nek.


    hahahhahh droog xD


    can't be tamed

    Ik vind hem mooi, ma wat een player ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hij Is Fijn <3
    -kwijl-


    Vampire Heart.