• C'mon
    people let me see ur hands ^^

    whhoo likes Cristiano Ronaldo?


    ;)


    can't be tamed

    Stokbrood schreef:
    Ik vind hem te aandachtsgeil. Ik niet dus.


    It ain't broke, so don't fix it.

    laten we een story schrijven waarin niet alleen zijn uiterlijk leuk is? xD


    can't be tamed

    te arrogant.
    maar niet lelijk opzich.
    zijn moedervlek leid me altijd af. (krul)


    Smiling but close to tears.

    - Raises hand -


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Hij is zo knap ;O maar wel wat mediageil x')

    En even op het punt voor al de mensen die hem arrogant vinden en denken dat hem een ego heeft.
    Als je in een arm gezin bent opgegroeid en je vader in je jeugd is gestorven. Denk ik wel, dat het heus wel mee valt en hij niet echt arrogant is, zoals er veel mensen zijn, die denken van wel. Ook doordat zijn moeder het zelf toe gaf, dat hij door het geld dat hij nu heeft vanbinnen niet is veranderd en hij alles over heeft om zijn vader terug te krijgen.
    [/Is niet slecht bedoelt of zo, op de mensen die dat denken, moest er gewoon even uit]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 18:11 ]

    wunschen schreef:
    En even op het punt voor al de mensen die hem arrogant vinden en denken dat hem een ego heeft.
    Als je in een arm gezin bent opgegroeid en je vader in je jeugd is gestorven. Denk ik wel, dat het heus wel mee valt en hij niet echt arrogant is, zoals er veel mensen zijn, die denken van wel. Ook doordat zijn moeder het zelf toe gaf, dat hij door het geld dat hij nu heeft vanbinnen niet is veranderd en hij alles over heeft om zijn vader terug te krijgen.
    [/Is niet slecht bedoelt of zo, op de mensen die dat denken, moest er gewoon even uit]

    Mee eens, en dat iemand er arrogant uit ziet betekent niet dat die persoon dat ook is. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rawshx3 schreef:
    ik vind jullie reacties echt geweldig xD maar wat ik me afvraag is, hoe mensen soms kunnen reageren over iemand terwijl ze hem niet kennen, bv: tokio hotel, perfect voorbeeld (;

    Wat jij nu zegt is dat we iedereen van de wereld leuk moeten vinden tot we hun hebben ontmoet? Nee, bedankt. Ik heb hem liever nu al niet graag. :Y) En deze mening leiden ik en andere mensen af van foto's, tv, etc., dus het is subjectief, maar correct. :')


    All was well.

    Portugal schreef:
    (...)
    Mee eens, en dat iemand er arrogant uit ziet betekent niet dat die persoon dat ook is. :9~

    Nja inderdaad. Maar ik heb hem al vaak bezig gezien met kleine kindjes. Gewoon zijn fans of kindjes in het ziekenhuis die terminaal ziek waren. En hoe hij deed, daar kan ik echt niet uit afleiden dat hij arrogant was. [/waarschijnlijk zullen er veel bij zijn die nu wel zullen zeggen dat het was omdat er een camera bij was] Maar persoonlijk, denk ik dat hij dat wel meende uit het diepste van zijn hart. [/zeker wanneer er een traan over zijn wang liep, toen hij zag hoe de kindjes eraan toe waren].

    Iedere voetballer heeft sowieso ego, en omdat Ronaldo aandacht leuk vind betekent niet dat hij arrogant is. :9~ Hij is een schatje junge. Mijnschatje:3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zijn adamsappel is zo eng. Voor de rest is 'ie focking knap.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Appelmoes schreef:
    Ik vind hem te aandachtsgeil. Ik niet dus.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    wunschen schreef:
    (...)
    Nja inderdaad. Maar ik heb hem al vaak bezig gezien met kleine kindjes. Gewoon zijn fans of kindjes in het ziekenhuis die terminaal ziek waren. En hoe hij deed, daar kan ik echt niet uit afleiden dat hij arrogant was. [/waarschijnlijk zullen er veel bij zijn die nu wel zullen zeggen dat het was omdat er een camera bij was] Maar persoonlijk, denk ik dat hij dat wel meende uit het diepste van zijn hart. [/zeker wanneer er een traan over zijn wang liep, toen hij zag hoe de kindjes eraan toe waren].


    Ooh, dat is wel lief van hem, ik wist niet dat hij zo'n dingen deed ^^
    Misschien moet ik eens terugkomen op mijn punt dat hij arrogant is, al is hij dat volgens mij in sommige punten wel een beetje, maar als de halve wereld alle druk op je schouders legt is dat langs de ene kant ook niet erg vreemd en het is menselijk :')


    The soul needs autumn.

    Hij is mijn type niet. Maar ik snap wel dat meiden hem knap vinden.


    Music is the new sex

    Santo schreef:
    (...)

    Ooh, dat is wel lief van hem, ik wist niet dat hij zo'n dingen deed ^^
    Misschien moet ik eens terugkomen op mijn punt dat hij arrogant is, al is hij dat volgens mij in sommige punten wel een beetje, maar als de halve wereld alle druk op je schouders legt is dat langs de ene kant ook niet erg vreemd en het is menselijk :')

    Hij zal misschien wel iets van arrogant zijn. Maar dan zal dat niet voor een verkeerde reden zijn, maar eerder voor een goede. Om zich zo misschien te beschermen tegen de mensen die alleen maar iets van hem willen.
    Ik vond het gewoon prachtig van hem. Hoe hij tijd maakten voor die kindjes, die kanker hadden of een ergere andere ziekten. Om met hun op de voetbal tafel te spelen, met hun te praten en hij zei ook werkelijk dat ze moesten volhouden en moesten blijven vechten, dat het dan wel in orde ging komen. Want aan zijn gezicht, zag je echt dat hij erdoor aan gedaan was. En ik vond dat echt zo prachtig om te zien o.o