• ...ik weet niet wat ik aan moet! Het thema is 'Oranje boven.'
    Dus.. Maar ik heb niks oranjes. Want ik vind oranje een lelijk kleur voor kleding. Maarja, ik ga nu weer verder in m'n kast rommelen.
    Ik heb wel zo een oranje sjaal met veren (hoe heet dat ding ook al weer bo en dan nog iets) Maarja, ik zie wel wat ik doe.


    The way we live, is the way we die

    Een boa bedoel je? Maar anders doe je toch gewoon alleen oranje oorbellen/armband/ketting of iets aan? Als je dat hebt :'). Of ja, anders gewoon die boa :').


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Niet iedereen zal in oranje gaan, doe gewoon wat leuks aan en teken een oranje vlaggetje op je wang ofzo.

    Oranje nagellak/oogschaduw?

    wauw. erg thema :'DD ik heb woensdag; Hawaï ><


    Destroy what destroys you.

    Pak een pot oranje verf en smeer het op je huid. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 17:22 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wist je dan al niet eerder dat je dat thema had? Dan had je al eerder kunnen kopen. Nu doe je gewoon iets neutraals aan. Zwart, grijs of wit? En dan iets leuks.

    boa xd ? mss is het wel mooi op een zwart kleedje en je kan nog altijd na een half uur die boa dumpen xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    doe die beestjes van de AH als je die hebt aan je kleren haha.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    doe die beestjes van de AH als je die hebt aan je kleren haha.



    hahahaa, ik heb ze wel.


    The way we live, is the way we die

    Knoop die boa om je middel met een wit topje erboven?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Seel schreef:
    boa xd ? mss is het wel mooi op een zwart kleedje en je kan nog altijd na een half uur die boa dumpen xd

    Inderdaad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Argentinia schreef:
    doe die beestjes van de AH als je die hebt aan je kleren haha.

    Dat vind ik echt een superleuk idee :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kleed je gewoon aan met die boa inderdaad. Ik denk dat maar heel weinig mensen oranje kleding in hun kast hebben liggen, dus je zal vast niet de enige zijn die in minimum oranje gekleed is.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:15 ]


    Save me with your love tonight.

    Als je beesies hebt, kan je er een in je haar binden als je een knotje of staart in doet. Had ik gister tijdens een zelf-georganiseerde voetbal wedstrijd. Zag er best leuk uit!
    En anders neem je gewoon die boa mee waarmee je binnenkomt, houd hem 5 minuten vast en als je een kluisje hebt prop je hem gewoon in je kluisjes :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien Witte Skinie en wit shirt met je boa. Of een Wit Jurkje met je boa en armbanden/ oranje nagel lak ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!