• Lol, het valt me net op dat mijn meeste topics zeiktopics zijn.xd Komt er weer een!


    Gisteravond ging het even goed mis. Ik kreeg spontaan een bloedneus en moest overgeven. O_o
    Bloedneuzen heb ik wel vaker spontaan, maar meestal ben ik dan erg moe of zo. Gister was er echt niets speciaals. Nu ben ik moe en heb ik hoofdpijn. Maar ik moest naar school omdat ik dus eigenlijk niet echt ziek ben.

    Weet iemand waar dit op slaat? En hebben jullie dat ook wel eens gehad?


    everything, in time

    Sorry heb ik nog nooit gehad, weet ook niet hoe het zou komen, het was ook niet warm ofzo, dus van de hitte kan die bloedneus al niet zijn =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hm, raar? Dat heb ik volgens mij niet echt gehad. ;/

    Oké, dat is echt raar. Spontaan bloedneus en overgeven? Uhm, tijd voor een huisarts? Het klinkt vaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien is een tourtje huisarts een idee?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Want ik heb nooit een bloeneus en ik moet nooit overgeven. :9~


    All was well.

    Nah, ik ga niet meteen voor één keertje naar de dokter.xd


    everything, in time

    Nee. Nouja, toen ik 10 was, net ongesteld ><, heb ik wel twee dagen achter elkaar een enorme bloedneus gehad. Maar verder niet.


    Destroy what destroys you.

    Nee, heb ik nog nooit gehad. Vreemd zeg. Als het vaker gebeurt zou ik naar de huisarts gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien wat fouts gegeten? En die bloedneus kan zijn dat je een wondje in je neus had? Of misschien te veel inspanning gedaan? Als het dat niet is moet je even langs de dokter gaan.


    All this dampness is damp.

    Oeh dat kan niet gezond zijn! Spontane bloedneuzen zijn soms toch ook symptomen van ziektes! Mss moet je eens google'en (:


    Get outta my head!

    ontwennings verschijnselen? :9~ jij bent gewoon een alcoholist + drugssnuiver-


    Big girls cry when their hearts are breaking