• Denken jullie ook wel eens iets heel gemeens bij iemand die je voor de eerste keer ziet? Ik denk soms iets van 'What the heck, en jij hebt een lief?' zo'n dingen :x

    En dan voel ik me heel gemeen, ook al zeg ik het niet luidop. :Y) En daarnet zag ik een foto van een meisje met iets van een onderschrift bij van I'm not your gameboy (niet op deze site (krul)) en toen dacht ik van; 'No, you're just ugly.' :x

    Hebben jullie dat ook wel eens of ben ik gewoon slecht? (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:19 ]


    All was well.

    Dorpsgek schreef:
    Wie heeft dat niet? :Y)


    wth.

    Dorpsgek schreef:
    Wie heeft dat niet? :Y)

    Rickjuh schreef:
    Haha, dat heeft iedereen wel eens. Ik zelf doe het ook wel eens :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    Nou ik doe dat bijna nooit. Eerlijk niet. Ik vind 't wel gewoon leuk om naar mensen te kijken, gewoon omdat ze verschillend zijn. En dan heb je weleens: zo, dies dik. Maar dat is dan gewoon zo. Tsja, ik weet niet of dat meetelt ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Unhearted schreef:
    Oh, dat heb ik ook.
    Al heb ik al eens sneller de neiging dat dan tegen diegene te zeggen die het dichtst in mijn buurt staat. En soms is dat dan te hard en hoort die persoon waar het over gaat dat en tsja.
    Ik kan er niks aandoen. :x


    Dat heb ik dus ook, haha. (:

    Highway schreef:
    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.

    Heb ik vaak , gelukkig hou ik altijd mijn mond :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    heb ik ook maar ik zeg het dan altijd hardop zonder da ik het weet xD
    daardoor sta ik nog wel eens voor gek xD

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:58 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Reset schreef:
    Hahahaha zo vaaaak :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    ik heb het ook hoor en meestal zeg ik het ook hardop maar dan dat die persoon het niet kan horen (a)


    There's nothing like us.

    Hahah ja.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik ook heel vaak :'D


    Pop ate my heart.

    Heb ik weleens maar dan denk ik weer van mezelf omg wat ben ik een bitch :X. Meestal probeer ik dat niet te denken maar gaat toch vanzelf

    I'm not your gameboy is een liedje (nerd)


    Alis volat propriis.

    Paraguay schreef:
    Ik heb dat ook, ghehe. Sommige dingen kan je niet stoppen om over te denken.(krul)