• Denken jullie ook wel eens iets heel gemeens bij iemand die je voor de eerste keer ziet? Ik denk soms iets van 'What the heck, en jij hebt een lief?' zo'n dingen :x

    En dan voel ik me heel gemeen, ook al zeg ik het niet luidop. :Y) En daarnet zag ik een foto van een meisje met iets van een onderschrift bij van I'm not your gameboy (niet op deze site (krul)) en toen dacht ik van; 'No, you're just ugly.' :x

    Hebben jullie dat ook wel eens of ben ik gewoon slecht? (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:19 ]


    All was well.

    Haha, dat heeft iedereen wel eens. Ik zelf doe het ook wel eens :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ook hoor, je bent niet de enige.


    SLOAN.

    Hahahaha zo vaaaak :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Yep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb dat ook, ghehe. Sommige dingen kan je niet stoppen om over te denken.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Highway schreef:
    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.

    Inderdaad, ik ook. :Y)
    Ik had het één keer is voor dat ik dat perongeluk deed en toen zei zij van 'Pardon?' en ik 'Haha, grapje -boks-' :x
    Ik weet niet of ze het door had dat ik het echt meende.
    (krul)


    All was well.

    Paraguay schreef:
    Ik heb dat ook, ghehe. Sommige dingen kan je niet stoppen om over te denken.(krul)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Highway schreef:
    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    JBM schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ook. :Y)
    Ik had het één keer is voor dat ik dat perongeluk deed en toen zei zij van 'Pardon?' en ik 'Haha, grapje -boks-' :x
    Ik weet niet of ze het door had dat ik het echt meende.
    (krul)

    Sleeeeeeeeeecht!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Sleeeeeeeeeecht!

    Ik weet het, ik ben evil! D:


    All was well.

    Highway schreef:
    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wie heeft dat niet? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, dat heb ik ook.
    Al heb ik al eens sneller de neiging dat dan tegen diegene te zeggen die het dichtst in mijn buurt staat. En soms is dat dan te hard en hoort die persoon waar het over gaat dat en tsja.
    Ik kan er niks aandoen. :x

    Highway schreef:
    Dat heb ik ook wel eens ja, haha :'D Soms moet ik me echt inhouden het niet hardop te zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls