• Wij (Demonisme en Balpen) maken (ook) een supervette te coole gave story over het WK *wenkbrauwwiebel*. Hier gaat het over:

    - Sem is 20 jaar oud, en een echt partybeest. Het huis naast hun staat leeg, en dus hebben ze lekker geen last van buren. Ze zit in het meisjesteam van Real Madrid. Altijd leuk, altijd gezellig, afterparty na elke wedstrijd, gewonnen of verloren. Ze deelt samen met haar vriendin Florence het appartement, en ze zijn beste vriendinnen. En dan komen de nieuwe buren..

    - Florence, ook 20, woont dus samen met Sem in hun appartementje in Madrid. Ze spreekt vloeiend Spaans, ookal is ze in Frankrijk geboren. Ze is iets minder druk dan Sem, ookal kan ze ook behoorlijk los gaan. Als de nieuwe buren komen, ziet ze dat als een leuke uitdaging.
    Wij hebben nodig voor de rollen:

    .teamleden van het meisjesteam
    .teamleden van het jongensteam
    .zelfbedachte rol

    Er mogen nog geen vriendinnetjes van voetballers tussen zitten, want dat komt pas later, als je kans wilt maken om het vriendinnetje te worden, moet je ‘toekomstig’ bij de rol zetten(; als je snapt wat ik bedoel.

    Let op: Afellay en van Persie zijn bezet!!!

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk/foto:
    Karakter:
    Extra:

    Titel:

    Okee,, hier staat wie we hebben uitgekozen, je mag altijd nog invullen, miss voegen we je later in het verhaal toe <3

    -lid meisjesteam + toekomstige vriendin Ronaldo: Portugal
    -lid meisjesteam + toekomstige vriendin Maarten Stekelenburg: Griekenland
    -lid meisjesteam + toekomstige vriendin Eljero Elia: Lyrics
    -lid meisjesteam + toekomstige vriendin Fernando Torres: Italië
    -lid meisjesteam:Honduras

    -lid jongensteam:xMILES
    en ook: Torres, Stekelenburg, Ronaldo, Elia. En voor het gemak praten ze allemaal Nederlands :X morgen komt het eerste deel online!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 22:19 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Portugal schreef:
    Mogen er geen meisjes in het jongensteam?(krul)


    Dat wil jij wel he! (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Dat wil jij wel he! (krul)

    Ja haha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Damonisme schreef:
    (...)

    Verplicht! Muahaha. Kidding. Maar dat is makkelijker namelijk, anders kunnen we je zo met een voetballer koppelen terwijl je die miss niet leuk vind, snaps ;p


    okidokie, ik snap, ik ga even iemand uitzoeken (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aangepast (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okaay mensjes, als jullie TOEKOMSTIGE (krul) vriendin erbij zetten, betekent het dus dat die voetballer in het jongensteam zit
    @Portugal, sorry, geen meisjes in het JONGENSteam (A)


    You can agree with me or you can be wrong

    Balpen schreef:
    Okaay mensjes, als jullie TOEKOMSTIGE (krul) vriendin erbij zetten, betekent het dus dat die voetballer in het jongensteam zit
    @Portugal, sorry, geen meisjes in het JONGENSteam (A)

    Noooou D: haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Noooou D: haha (krul)


    Sorry, miss bedenken we ons nog eens.. ooit :X
    Maar ik beloof nukz!


    You can agree with me or you can be wrong

    Balpen schreef:
    (...)

    Sorry, miss bedenken we ons nog eens.. ooit :X
    Maar ik beloof nukz!

    Haha ik hoop het (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Lid van het jongensteam
    Naam: Carlos Santiago
    Achternaam: Diaz
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Heb geen foto i.v.m. dat ik op me mobiel zit en omdat ik het meestal niet met foto doe. Carlos is rond de 1.87 en heeft een gespierde lichaamsbouw, hij heeft korte zwarte haren die meestal gevormd zijn tot een kleine hanekam of gewoon stylish achterover gekamt. Donker groene ogen die boekdelen kunnen spreken. Hij heeft een vriendelijk gezicht, en een leuke schattige glimlach vanwege zijn tanden die niet helemaal recht staan. Het is niet een typische knappe jongen like bijv. Ronaldo maar lelijk is hij zeker niet en meisjes vallen vaak voor zijn 'grote teddybeer' look.
    Karakter: Carlos is een vriendelijke en down-to-earth jongen, hij is erg rustig en kijkt eerst altijd de situatie aan voor hij handelt. Hij is opgegroeid in een arm gezin als de oudste van zijn 4 jongere broertjes en 1 zusje en is daardoor dankbaar voor alles wat hij aangeboden krijgt. Hoewel het een echte teamplayer is in het veld is hij buiten het veld aardig in zichzelf gekeerd, maar de jongens weten dat als ze iets gaan doen bijv. naar een restaurantje gaan is Carlos erg open en zie je eigenlijk zijn echte hij. Hij heeft een goed gevoel voor humor en houd graag mensen voor de grap, soms bij de meest ongepaste situaties wat irritatie kan opleveren bij mensen die hem niet zo goed kennen maar hij doet dit alleen omdat hij zenuwachtig is en niet weet hoe hij met de situatie moet omgaan.
    Extra: Carlos is opgegroeid in Spanje en was niet in rijkdom opgegroeid. Hij is opgegroeid met hard werken en weinig rust, hij moest snel opgroeien toen zijn vader, de kostwinnaar, ziek werd en hij het brood op de tafel moest zien te krijgen. Hij werkte in een katoenweeffabriek waar hij maar een klein loon ontving, het meeste geld verdiende hij met het voetballen van wedstrijden waar gewed op kon worden. Hij werd ondekt door de scout van Real Madrid toen hij 13 was en hij en zijn familie reisde naar Madrid voor zijn voetbalcarriere wat een groot succes bleek te zijn. Hij is uitgegroeid tot 1 van de betere linksbacks bij Real en word goed betaald, een kwart van zijn salaris gaat naar zijn familie en een andere kwart naar goede doelen die de armen helpen in Spanje.
    Carlos is single en is niet echt opzoek naar een vriendin maar hij hoopt er toch 1 te vinden omdat hij het gezelschap van een leuke meid wil en aan one-night-stands doet hij niet. Hij valt op blond, met een mooie glimlach en een goed stel hersens.


    Love is overrated

    Ik ga straks nog wel even opzoek :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Rol: Lid MeisjesTeam & Vriendin Sem & Florence (Vriend mag je geven, hoeft niet(A))
    Naam: Lunah
    Achternaam: DeLano
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk/foto: Lunah
    Karakter: Feestbeest, Gezellig, vrolijk, lief, leuk, aardig, sportief, behulpzaam, staat altijd voor iederen klaar, flirty, spontaan, begripvol,Slim, tactvol
    Extra: Heeft ADHD,Heeft al in verschillende landen gewoont, en kan daardoor vele talen

    Titel: A Girl's soccer Game ofzo? xD K weet nie :$


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Okkeeee mensen <3
    bedankt voor jullie inzendingen alvast, we hebben nog 4 mensen nodig :$
    anders is het geen 11-tal ;P
    alsnog alvast bedankt!
    x.


    You can agree with me or you can be wrong

    doemtidoemtiedoem,, we (ik) zijn (ben) al bezig met het eerste deel!! dus als je nog een rol wilt, snelsnel :Y) anders verzinnen we er zelf een paar bij xD


    You can agree with me or you can be wrong

    I'll pass sorry. Anders moet ik teveel verhalen lezen xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    mag ik er nog een invullen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking