• Ik liep dus zo door school en zie de allerlekkerste gozer van de school dus ik proberen op zijn mooist voorbij te lopen zie ik dus niet dat daar een tas ligt en ga vol op mijn bek voor die jongen en zijn maten
    ik denk dat ik zelf nog wel het hardste lachte maar het was dus geen pretje

    wat is jullie grootste blunder ever...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    bij ons in de aula staat altijd een plek en daar legt IEDEREEN zijn tas neer XD
    en nja.. ik stond er naast iemand stoote me aan ik viel =D

    nja niej echt blunder


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moest eens een bordenwisser gaan halen voor mijn leerkracht. Toen ik hun klas binnenging en het vroeg gooide die leerkracht mij de bordenwisser toe. Er zat maar 2 meter tussen ons en toch liet ik hem vallen. Heel de klas lach plat en rolde met hun ogen. Het ergste was nog dat de jongen die ik leuk vond ook zo hard lachte. Wat heb ik me toen geschaamd!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    waar te beginnen? ik heb er echt zoveel gemaakt.. ik was een keer op vakantie met twee vriendinnen in Frankrijk, en op de terugweg moesten we overstappen (trein) ergens halverwege Wallonië. Dus wij daar iets kopen bij een supermarkt, en er zit me toch een asociale trut achter de toonbank, die echt heel erg lelijk was. Dus ik allemaal opmerkingen over haar maken, ze kon me toch niet verstaan, zei ze aan het einde: "Dat is dan zoveel euro". En wij stonden daar van: KUT, ze kon ons gewoon verstaan!


    It's time to be happy again.

    Toen ik in het eerste middelbaar zat, was ik vlak voor de les nog even naar het toilet gegaan. Ik dus héél vlug teruggelopen zodat de leerkracht het niet zou merken. Ik liep dus vlug al die trappen op, en daar stond een grote groep zesdejaars, en toen viel ik van de trap. Ze hadden niet gelachen, maar wel allemaal gevraagd "Alles oké?" "Heb je je pijn gedaan?" etc. Vriendelijke zesdejaars, maar ik schaamde me dood. :'D

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 16:12 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Toen ik in de brugklas zat liep ik door de kluisjes en ik zag niet dat daar een boterham op de grond lag, dus gleed uit over die boterham en schaamde me dood.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oei dat is wel heel gefaald :'D
    Ehm, ik maak er zoveel, maar de grootste op school was in de 1e:
    Over een stoel vallen, opstaan en over de volgende stoel vallen, opstaan en wéér over de volgende stoel vallen. Ja serieus. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik, maandag tijdens het WK.
    De wedstrijd begint. Ik draai me om en vraag aan een vriend: "In welke kleur speelt Nederland?"
    Gelukkig besefte ik direct hoe dóm die vraag was. Iedereen echt zo van; omg, wij kennen jou niet o.O
    Dat is toch wel heel dom. Ik zat namelijk zelf helemaal in het oranje 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet junge.
    ik het er zóveel gehad. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik liep een keer niets vermoedend de jongens wc in met een ander meisje (ik ben een meisje)
    haha


    ailoveejoee.

    dat heb je als je blond ben ben ik namelijk ook xD


    #WWED - What Would Emma Do?

    In het vierde leerjaar/groep zes was ik een keer niet aan het opletten tot de juf aan mij vroeg of ik dát in de andere klas wou gaan halen. Ik wist niet wat dát was en ging zo stom als ik was naar de andere klas. Ik klopte op de deur, de juf vroeg wat ik moest hebben en ik wist het niet. De hele klas lachte me uit en daar zaten dan ook net mijn vrienden bij. (krul)


    Let the Night embrace you

    Haha, al die blunders :'D
    En ik maak er elke dag wel, maar ik vergeet ze steeds.


    Never run out of reasons to smile...

    kurohoshi schreef:
    dat heb je als je blond ben ben ik namelijk ook xD


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik kom terug van LO samen met mijn klas, had hakken aan, blijft mijn hak achter een stuk van 't rioolputje of zoiets hangen en val ik kei hard op mijn gezicht. Nou ja, ik lachte, net zoals jij, het hardste. Maar echt IEDEREEN had 't gezien xD


    Live life limitless.

    Icon schreef:
    Haha, al die blunders :'D
    En ik maak er elke dag wel, maar ik vergeet ze steeds.


    Dat heb ik dus ook.


    Smiling but close to tears.