• Het is echt supersaai op dit moment, en ik wil nog niet naar bed dus maak ik maar een nieuw topic aan.
    Nou, wat hebben jullie allemaal gedaan?

    Mijn vader was jarig, en ik had een taart voor hem gemaakt van cake, kwarktaartvulling, laagje cake, banketbakkersroom, aardbeien en aardbeiengelei. En ik ging smiddags met mijn nichtje sims spelen, en toen gingen we ook al die poppetjes vermoorden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Vandaag ga/heb ik dit doen/gedaan.
    Wakker geworden - Tv - PC - Dalijk voetbal kijken en tegelijk pc & dat 3edstrijden lang - nogmeer pc - slapen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Vanmorgen heb ik eerst mijn vriendje op de bus gezet en nu lig ik in bed met mijn laptop (cat)


    -

    uhm.. k ga vandaag maar denk ik eventjes langs een vriend. Hij vierde gister z'n verjaardag. Nu ff after-party'en hahahahaha


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb me gewassen met koud water want de kutboiler is nog altijd niet gemaakt. Daarna zijn mijn ouders naar een trouw gegaan van iemand waar niemand iets van mocht weten. Toen heb ik 2 films gekeken en the big bang theory en 's avonds om 7 uur ben ik begonnen met leren :')

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 12:17 ]


    All was well.

    Ik zal maar over gister vertellen, want vandaag heb ik nog niks uitgevoerd:
    Ik...uhm....nouja ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan.:$


    *insert philosophical cringe expression here*

    SweetThing schreef:
    uhm.. k ga vandaag maar denk ik eventjes langs een vriend. Hij vierde gister z'n verjaardag. Nu ff after-party'en hahahahaha


    hmm.. k heb stiekem eigenlijk toch niet zo'n zin :$
    Vandaag dus lekker niks doen... ook fijn:Y)


    The grass is not always greener on the other side

    Vandaag:

    Vaderdag ontbijt gemaakt, Economie samenvatten, Aan mijn verhaal gewerkt, Voetbal kijken & Pc'en
    .


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    gefelisiteerd met je vader ik heb niks gedaan


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Vandaag heb ik alleen nog maar een oefenexamen frans gemaakt, gedoucht en verder niet veel xd. En nu ga ik weer een ander oefenexamen maken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Vandaag heb ik voor mijn examen wiskunde geleerd. En straks ga ik met mijn vriendin trainen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cadeau voor mijn papa gemaakt, naar school geweest (musical repeteren) en nu ga ik leren. Woehoe.


    Life is hard and then we die

    uuhm. met de hond gewandeld en anw geleerd. en 10 koppen koffie gedronken, ik heb ze net even geteld.


    It's time to be happy again.

    Geschiedenis leren voor mijn examen, gelukkig heb ik godsdienst gisteren al samengevat anders was ik zwaar gejost.
    Maar vooral zelfstudie aangezien we maar ongeveer 6 lessen hebben gehad van onze leerkracht van geschiedenis. Dus nu moeten we voor het examen een groot deel van de cursus nog eens zelf leren --'


    But love's a malady without cure

    Gister was ik bij Nikki en Sebastian =3. Vandaag kamer opgeruimd.

    Beetje niets doen op de computer, en vooral veel leren. Morgen begint mijn toetsweek ._. .


    I am an idiot, I move.