• Hello people. Weetje wat ik net heb gelezen ? Dat de TMF Awards van Nederland doorgeschoven is naar 2009 :( FYYN. Maar weet iemand of Tokio Hotel komt ofzo ?..


    ok

    Weet je, Tokio Hotel is vorig jaar al naar de tmf awards gekomen in Belgie.
    Maar volgens mij, was het nooit hun bedoeling geweest om te komen, maar zijn ze toch gekomen omdat ze de dag erna concert hadden.
    Dus weet ik bijna zeker dat TH dit jaar niet gaat komen. Jammer genoeg :(

    TMF GAAT TENONDER!!! eerste verzette ze de tmf awards heel veel vj's gaan weg. ze pesten ons door geen th te draaie. en ze supporten een anti bill dag. zo krijg je ook minder kijkers. TMF wordt nu lekker gestraft.(6) moeten ze maar TH draaie(puh)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    GO WILLEM.
    Hun grootste fout is denk, de anti Bill meeting die ze supporten.. of what so ever.
    Dan zak je laag als muziek zender. EN als ik TH was zou ik daarom ook niet meer komen.
    En de vj's zijn echt fawking dom x'D Die hebben geen hersens, daarom doen ze ook dat werk x'D Geef mij maar MTV.x'D


    KOEIENVLAAISKID! :'D

    met jou eens. ^^

    tmf is gwn kut. MTV <33
    egt gwn t boeit me niet op welke dag en wanneer enz die awards zijn. vorig jaar was t op mn verjaardag. =o
    en toen werden de tmf awards ook 12. net als ik dezelfde dag 12 werd.
    nee daar ben k niet trots op ofz.. xD

    (...)
    GO WILLEM.
    Hun grootste fout is denk, de anti Bill meeting die ze supporten.. of what so ever.
    Dan zak je laag als muziek zender. EN als ik TH was zou ik daarom ook niet meer komen.
    En de vj's zijn echt fawking dom x'D Die hebben geen hersens, daarom doen ze ook dat werk x'D Geef mij maar MTV.x'D



    MTV <3