• Ik heb een vraag aan jullie. Wat vinden jullie fijner lezen?
    vt of tt?
    Bijv;

    'Ik ga naar huis,' zei Piet.
    'Ik ga naar huis,' zegt Piet.

    Ik ga toch voor vt :Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 10:55 ]

    allebei wel.


    --

    Ik vind dat het ligt aan de gebeurtenis. Is het bijvoorbeeld iets spannends en donker dan graag vt. Maar is het heel licht en vrolijk etc. tt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Verleden tijd. Ik vind een verhaal schrijven/lezen net alsof het in het verleden is gebeurd. Ik vind het zo idioot om de tegenwoordige tijd te lezen. Net of je kan alles op het moment schrijven dat je het meemaakt.


    Let the Night embrace you

    Ik schrijf zelf altijd in de tegenwoordigetijd omdat ik dat makkelijker vind, maar met lezen maakt het me niet zo heel veel uit.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:25 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    'zei Piet'! ik heb mijn hele story trouwens in tt. maar ik heb geen zin om het nog te veranderen. x']


    It's time to be happy again.

    Zelf schrijf ik altijd 'zei'
    Ik denk daar niet echt bij na, ik typ/schrijf het automatisch :3


    wth.

    hij-vorm, verleden tijd.
    Ik-vorm, tegenwoordige tijd.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De verhaallijn is het belangrijkste voor mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op de een of andere manier val ik altijd terug op de verleden tijd, dus heb ik daar maar mijn manier van schrijven van gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hangt er vanaf waarover het verhaal gaat. Maar meestal vind ik vt het leukst. Of allebei door elkaar, ik heb ooit zo'n boek gelezen en daar was echt heel goed gebruik gemaakt van allebei de tijden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik schrijf het zelf allebei, en ik lees het ook allebei. Mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het ligt voor mij aan de verhaallijn. Bij het ene verhaal past de vt beter, bij het andere verhaal de tt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb stories in vt en tt geschreven, en ook gelezen in vt en tt. Volgens mij is het even leuk om te lezen in vt al in tt, maar is het moeilijker om te schrijven in tt dan in vt. (:
    Wat een uitleg[?]


    007

    Ik gebruik zelf de verleden tijd, ik vind het sowieso leuker, en ik vind het zelf ook fijn lezen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het maakt voor mij eigenlijk niets uit. Maar als ik zelf schrijf is het automatisch in de verleden tijd, ik vind het nogal moeilijk om in de tegenwoordige tijd te schrijven (:


    Never run out of reasons to smile...