• Haai, oke ik begin me steeds meer te irriteren aan die
    Adam Lambert Hij wordt steeds meer het evenbeeld van Bill Kaulitz, kijk maar is op google.
    Hij heeft nu bijna alles hetzelfde als Billyboy. Ik bedoel hij draagt dezelfde broeken en shirts. Hij zei ook in een interview dat hij Bill wel 'leuk' vind. Nou! Ik wordt dat echt zo zat. Misschien vind je dat ik zeur maar ik vind het gewoon irritant worden. Overal lees je dat Adam steeds meer de Bill-style overneemt en dat vind ik best jammer :( Bills style is altijd heel apart.
    Wat vinden jullie??
    Xxx (en haat me nu niet)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    JoJudicious schreef:
    Lekker boeiend? Jij weet tenminste waar die Lambert zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. Het is puur en alleen, omdat Lambert ook in de spotlights staat dat het opvalt. Want hoeveel fans hebben ook dezelfde stijl als Bill? En hoeveel fans zijn ook verliefd op Bill? Can you really blame Lambert for the same things we do? Niet daarmee bedoelend dat ik Lambert leuk vind, maar gewoon om een punt te maken. (':

    ^^ ze heeft gelijk!

    Hij steelt Bill zijn stijl niet, hij heeft een éígen -betere :x- stijl. Waar Bill zijn stijl op lijkt, maar hij steelt het zeker niet. --'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 11:09 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ach, zijn stijl maakt me niets uit, de liedjes hebben mijn hartje gestolen. <3

    Oh.


    No growth of the heart is ever a waste

    adam is beter dan TH hoewel ik die make up nou bepaalt erg dom vind!

    Waaaah, Bill en Adam moet een stelletje worden -hypert-


    Life is hard and then we die

    Imperfect schreef:
    Hij steelt Bill zijn stijl niet, hij heeft een éígen -betere :x- stijl. Waar Bill zijn stijl op lijkt, maar hij steelt het zeker niet. --'
    Maar, je zegt dus zelf dat zijn stijl op die van Bill lijkt, hoe kan je dan ook zeggen dat de stijl van Adam beter is? -niet aanvallend-


    it's so empty living behind these castle walls

    PUKKELxDING schreef:
    Waaaah, Bill en Adam moet een stelletje worden -hypert-

    Haha nee :'D


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Haha nee :'D
    :(


    Life is hard and then we die

    Wat maakt het uit? Als Adam zich daar prettig bij voelt, laat het hem dan lekker doen? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat maakt dat uit ? Het is toch niet omdat twee artiesten dezelfde stijl hebben dat ze elkaar na-apen ? Kijk naar -dom voorbeeld, maar enfin- Taylor Swift en Selena Gomez, die hebben ook een vergelijkbare stijl maar daarvoor hebben ze elkaar toch niet nagedaan ? Ze vinden gewoon toevallig dezelfde kleren leuk. Punt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Highway schreef:
    Wat maakt het uit? Als Adam zich daar prettig bij voelt, laat het hem dan lekker doen? (:

    JoJudicious schreef:
    Lekker boeiend? Jij weet tenminste waar die Lambert zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. Het is puur en alleen, omdat Lambert ook in de spotlights staat dat het opvalt. Want hoeveel fans hebben ook dezelfde stijl als Bill? En hoeveel fans zijn ook verliefd op Bill? Can you really blame Lambert for the same things we do? Niet daarmee bedoelend dat ik Lambert leuk vind, maar gewoon om een punt te maken. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het hartstikke leuk dat er een mannelijke Tokio Hotel fan beroemd is geworden.


    Scream for mercy!

    Marilena schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook wel grappig dat een jongen zo een crush heeft op Bill.