• Ik heb onlangs een bankrekening aangemaakt, voor mijn eerste vakantiejob. En bij Dexia kan je toch zo zelf een foto kiezen die je erop kan zetten, hé. Althans, de Belgen onder ons zouden dat zowiezo moeten weten.
    Maar dus, ik ben nogal geobsedeerd door Schotland en da's echt het enige waar ik nu nog aan kan denken en ik wil daar naartoe verhuizen eens ik meerderjarig ben, etc. Dus, ik heb voor mijn foto kaart deze foto gekozen. Dat is dus Schotland. ;d
    En waarschijnlijk is dit totaal niet boeiend enzo, maar ik ben daar echt superblij mee en ik kan niet ophouden met er gelukzalig naar te staren.
    Ik wil niet weten hoe ik me ga gedragen als ik daar ben ;o
    Waarschijnlijk ga ik flauwvallen.
    Anyway, nog iemand die megablij wordt van totaal onbeduidende dingetjes? :3

Where there is a sea there are pirates...

Die is wel mooi hoor. Soms heb ik dat ook. Dat ik ook gewoon om hele kleine dingen blij ben en waar ik dan de hele tijd wil naar staren of steeds even aanraken ofzo xD Gewoon een trekje als je ergens trots op bent :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik word altijd blij van onbelangrijke dingen, maar ik ben gewoon vaag. Haha (: En die foto is moooi ;o Ik hoop echt voor je dat je snel naar Schotland kan! <3

Ooit al gehuild om een cd? Ik wel, een vriend van me is een aantal jaren geleden overleden en er was een cd met de liedjes van op zijn begrafenis. Vier maand na zijn dood was het nieuwjaar en ik krijg van m'n broer een doos met brol in en helemaal onderin zit een cd met een foto van die vriend en ik wist meteen wat het was. 'k Heb m'n ogen eruit gehuild xp. Dat was mijn reactie op voor jullie een doodgewone cd, voor mij enorm veel waard ^^

[ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:06 ]

MUSIC && FASHION

omg dat had ik bij een cd die ik ooit van mijn opa had gehad, die is nu al een paar jaar dood, en toen kwam ik die cd laatst tegen.. heb m meteen in mn pc gezet...

Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream