• Klik


    wat vinden jullie ervan?
    Heb zelf na getekend.:$


    Ivar Oosterloo.

    Hij is mooi, maar je maakt je er snel vanaf door over het potlood te wrijven waardoor het lijkt of je schaduwen gebruikt. Dat kun je beter niet doen. Ofja, persoonlijk vind ik het potlood uitwrijven onprofessioneel. Ik gebruik het ook wel eens maar teken er dan nóg een keer over. De haren kun je ook beter in strepen doen 8D Maar verder goed gelukt!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het moooi...
    Ik Kan zelf niet tekenen dus voor mij is het mooi ;o
    Ik Kan niet eens een mens tekenen??
    Uuuh Hoe lomp ben je dan xp?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Semetal schreef:
    Hij is mooi, maar je maakt je er snel vanaf door over het potlood te wrijven waardoor het lijkt of je schaduwen gebruikt. Dat kun je beter niet doen. Ofja, persoonlijk vind ik het potlood uitwrijven onprofessioneel. Ik gebruik het ook wel eens maar teken er dan nóg een keer over. De haren kun je ook beter in strepen doen 8D Maar verder goed gelukt!

    Sem ik vind jouw reacties echt geweldig :3 jij moet echt een keer mijn tekeningen beoordelen (krul) -fanvanSem-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Sem ik vind jouw reacties echt geweldig :3 jij moet echt een keer mijn tekeningen beoordelen (krul) -fanvanSem-


    Haha ja en die van mij :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!