• Beste Users,

    Aangezien er de laatste tijd ineens ontzettend veel topics komen als ‘Wie wil er storycovers/Ik maak covers’ en jullie al verschillende suggesties hadden zoals een speciaal team voor de covers of een nieuw subforum, hebben we eens zitten overleggen of we daar niet een apart subforum voor aan zouden laten maken door Rutger –een apart team is trouwens niet nodig, aangezien onze crew nu toch behoorlijk groot is en het onnodig is om voor enkel een onderdeel een aparte crew te ontwikkelen-, maar toen bedachten we ons dat het uiteindelijk waarschijnlijk wel weer zal overwaaien dus hebben we voor een tijdelijke tussenoplossing gezorgd.

    Dus nu kunnen jullie voortaan je covertopics kwijt in het subforum ‘Creativiteit’, wat vele van jullie toch ook wel al deden. Maar nu heeft Rutger de tekst van het subforum aangepast, dus nu is het ook speciaal voor covers!

    Hier kun je al je gedichten, versjes, covers en andere creatieve dingen kwijt. Ook vraag en aanvraag voor storycovers.


    Het is dus de bedoeling dat iedereen voortaan zijn/ haar vraag en aanvraag cover topics onder creativiteit plaatst en niet meer bij storyproblemen, suggesties, vragen, stamcafe, etc. Dus, we zouden het super vinden als jullie hier zelf ook een beetje op letten bij het aanmaken van de topics, zodat ze gelijk in het daarvoor bestemde subforum staan.

    Groetjes,
    De modjes van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is wel een goede oplossing.

    _O_


    Life is hard and then we die

    :D


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Handig!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wie maakt er eigenlijk Covers? -Ik kan het wel.- Maar ben er momenteel niet in staat voor. Graag voor mijn WK Robin van Persie verhaal. Als iemand dat wilt! (A)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    Wie maakt er eigenlijk Covers? -Ik kan het wel.- Maar ben er momenteel niet in staat voor. Graag voor mijn WK Robin van Persie verhaal. Als iemand dat wilt! (A)


    Ik maak covers ;] neem anders een kijkje op mijn topic voor een paar voorbeelden :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Damonisme schreef:
    Wie maakt er eigenlijk Covers? -Ik kan het wel.- Maar ben er momenteel niet in staat voor. Graag voor mijn WK Robin van Persie verhaal. Als iemand dat wilt! (A)

    Ik wil er best een voor je maken hoor. Moet je wel zeggen wat je er op wilt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik wil er best een voor je maken hoor. Moet je wel zeggen wat je er op wilt.


    Valt het al te raden? :'D
    ROBIN, aber natürlich :')
    De titel van 't verhaal, en een seksie foto van Robin, en.. Ik moet nog ff een plaatje zoeken die Hayden speelt - zoekt - klik Hoe toevallig hè, de zelfde naam :'D Maar je mag ook een andere uitzoeken van Hayden Panettiere hoor. ;]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Valt het al te raden? :'D
    ROBIN, aber natürlich :')
    De titel van 't verhaal, en een seksie foto van Robin, en.. Ik moet nog ff een plaatje zoeken die Hayden speelt - zoekt - klik Hoe toevallig hè, de zelfde naam :'D Maar je mag ook een andere uitzoeken van Hayden Panettiere hoor. ;]

    Met als titel de titel die ik had verzonnen? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goed idee! En ik hoop dat het snel overwaait.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Goed idee! En ik hoop dat het snel overwaait.

    Ja inderdaad, je wordt op dit moment echt dood gegooid met al die 'ik maak covers' topics. =.=


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, je wordt op dit moment echt dood gegooid met al die 'ik maak covers' topics. =.=

    Ja ik word er echt gek van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jongens, het is niet de bedoeling jezelf hier aan te bieden voor covers!!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, je wordt op dit moment echt dood gegooid met al die 'ik maak covers' topics. =.=
    Ja erg he, als ik er ooit achter kom wie er mee begonnen is. O wacht, gheheh :3 dan kan ik maar beter zelf weg gaan rennen :X.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja erg he, als ik er ooit achter kom wie er mee begonnen is. O wacht, gheheh :3 dan kan ik maar beter zelf weg gaan rennen :X.

    Oei(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*