• Er is de hele tijd een zeehond geluid te horen. Nou is dat die toeter.

    Maar in het begin dacht ik echt "Wauw er is een zeehond ontsnapt?" of "Wauw ben ik nu in de dierentuin beland?"

    Echt als ze elke keer een kort geluidje maken, dan lijkt het net of er een zeehond naast je staat ;o Wie heeft dat ook?


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik denk steeds dat er een hele zwerm bijen zoemt in mijn straat. En nee, ik word er niet vrolijk van. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vuvuzela's :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, dat had ik ook aan het begin.


    Your make-up is terrible

    Kleine kindjes bij mij in de buurt hebben ze ook. Ik ben er ondertussen al aan gewend geraakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, die vuvzela's toch. :'D
    Ik heb er geen last van. België ftw! :Y)


    Only losers can act the way you do

    die dingen zijn irritant. Vooral als ze er niet op kunnen blazen XD


    Some angels have no wings.

    Vuvuzela's. :') Ik krijg altijd de slappe lach met mijn vriendinnen als we dat ding ergens in de verte horen. =')


    ars moriendi

    Ik vind het net klinken alsof enorme reuzemuggen de wereld gaan overnemen als we even drie seconden niet opletten. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    Ik vind het net klinken alsof enorme reuzemuggen de wereld gaan overnemen als we even drie seconden niet opletten. D:


    OMG WHAHAHAHAHAHHAHAHAHA DIE IS GOED BEDACHT -ligt echt over de grond te rollen van het lachen-


    Yongguk & Daehyun <33

    Highway schreef:
    Vuvuzela's :3
    daar dacht ik ook aan :'D haha :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind ze stom en ze klinken als zeehonden. xD


    Yongguk & Daehyun <33

    IvoryCoast schreef:
    Ik vind het net klinken alsof enorme reuzemuggen de wereld gaan overnemen als we even drie seconden niet opletten. D:


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik woon in een buurt met heel veel kinderen, en al die kinderen hebben zo'n toeter. En aangezien ik altijd mijn raam open heb, zijn die toeters duidelijk te horen. Ik word er gek van!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zijn dat die rare dingen van de tnt?


    SLOAN.

    Me broertje loopt er de hele dag mee herrie te maken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.