• Aahh!!! Volgend jaar als ik naar mijn examenjaar ga, en ik slaag! Dan, dan, dan.... Mag ik een tatoeage!! -hyper-
    Ik ben echt zo blij! Haha. Ik ben dan wel ondertussen al bijna 17, maar dat maakt niet uit, ik mag het ^^
    Ik ga dan 17 kleine sterretjes op mijn linkerarm zetten (aan de binnenkant). Iedere ster is een familielid.

    Zijn er nog meer mensen die en tatoeage willen/hebben?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik ga over een paar jaar de naam van mijn vader op mijn pols laten tatoeëren en zijn sterrenbeeld er bij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Alysse schreef:
    Oh, wel leuk dat ie een betekenis heeft. Ik wil graag een tatoeage als Lindsey Lohan & Lily Allen.


    Haha die vind ik echt grappig! x'D


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb een muzieknootje op mijn rechter bovenbeen. Na de zomer ga ik mijn 2e tattoo laten zetten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lyrics schreef:
    ik heb en wil er geen -vind het sonde van je huid (krul)-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil héél misschien een kroontje op mijn buik (op een bepaalde plaats om een bepaalde reden, lang verhaal, nee ik ben niet zwanger geweest ofzo), en óf daarin óf apart iets met de muzieknoten van de zin 'meadows of heaven', uit het lied 'meadows of heaven' :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet nog niet wat voor één, maar wel ergens in mijn nek en/of op mijn linker onderarm

    Ik wil een muzieknootje op mijn hand/pols/enkel. gewoon heel klein, heel simpel :3


    Destroy what destroys you.

    Ik ga er dit jaar één laten zetten (: het ontwerpje heb ik al.. Nu alleen nog het geld en de moed om echt te gaan xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als ik 18 ben laat ik ook een tattoo zetten. Ik zeg niet wat, want dan word ik voor gek verklaard (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wil graag een solsleutel op mijn enkel


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Lijkt me echt heel gaaf..
    Maar als je een bijvoorbeeld een dolfijn op je boob tatoeeerd dan heb je als oma zijnde er een walrus zitten.. Maar het lijkt me wel echt gaaf.. Ik zou het alleen nooit mogen..


    <3.


    Fat chance.

    Ik laat er 1tje zetten op mijn pols, een chinees teken, daar zit wel een goede betekenis achter :)


    -

    Lol, ik heb hetzelfde bij jou! "Als ik slaag dan mag ik een tatoeage! -hyper-" Dat was een weddenschap dat ik met mijn vader aanging, en er is superveel kans dat ik slaag. Dus YAY FOR ME! (H)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 1:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er één. En na de zomer ga ik mijn tweede laten zetten.

    LunaLight schreef:
    Lol, ik heb hetzelfde bij jou! "Als ik slaag dan mag ik een tatoeage! -hyper-" Dat was een weddenschap dat ik met mijn vader aanging, en er is superveel kans dat ik slaag. Dus YAY FOR ME! (H)


    Haha, nou veel succes dan x'D


    Neem je dromen eens mee de dag in!