• Aahh!!! Volgend jaar als ik naar mijn examenjaar ga, en ik slaag! Dan, dan, dan.... Mag ik een tatoeage!! -hyper-
    Ik ben echt zo blij! Haha. Ik ben dan wel ondertussen al bijna 17, maar dat maakt niet uit, ik mag het ^^
    Ik ga dan 17 kleine sterretjes op mijn linkerarm zetten (aan de binnenkant). Iedere ster is een familielid.

    Zijn er nog meer mensen die en tatoeage willen/hebben?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik wil 'Ik hou van je. Oma.' wat ze zelf geschreven heeft aan de binnenkant van mijn pols laten tatoeëren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Ik wil 'Ik hou van je. Oma.' wat ze zelf geschreven heeft aan de binnenkant van mijn pols laten tatoeëren.

    Oh, dat vind ik anders echt wel lief. Dat zou ik ook nog wel willen. Want ik heb ook een vet goede band met mijn Moeke.

    xx


    Some people make the world special just by being in it

    Oh en wat ik ook wil, ooit ga ik een m&g winnen met Tokio Hotel, en dan vraag ik Bill om een hartje op mijn arm te zetten, en dat ga ik dan tattoeëren. -freak- (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Highway schreef:
    Ik denk dat ik er later misschien eentje neem, maar daar ga ik nu nog niet over beslissen. Ik wil er geen spijt van krijgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil er best graag 1 hebben maar ik weet niet wat :'D Eerst wou ik een ster bij mijn pols maar dat hebben teveel mensen dus is niet leuk meer.


    -

    Misschien een klein pentagram ergens op mijn lichaam. Of wat anders.. Zolang het maar klein, en persoonlijk is (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil er, maar niet van die lame-ass vissen, panters, bloemen etc.
    Áls ik mezelf vrijwillig ga pijnigen, wil ik er ook een betekenis achter hebben. (:


    You move me ......... Kurt

    Nope.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shakur schreef:
    Ik wil er, maar niet van die lame-ass vissen, panters, bloemen etc.
    Áls ik mezelf vrijwillig ga pijnigen, wil ik er ook een betekenis achter hebben. (:

    Precies, en ook echt een goeie betekenis. Die heb ik nog niet gevonden en vandaar dat ik er geen neem :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Nope.

    Niet? Ik zou net denken dat jij er mee zou staan. Maar ach, dat kan misschien aan mij liggen.
    xx


    Some people make the world special just by being in it

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Wow, die inkt is echt mooi! enenen Carcass, dat is echt eng o.o Ik háát spinnen!


    Inderdaad, en het is handig, want als je iets met zwarte inkt op je pols of in het zicht zet, heb je veel minder kans om bijvoorbeeld aangenomen te worden bij bepaald werk, maar met witte inkt heb je dan meer kans zeg maar :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Als je niet zeker bent zet je één dat een paar jaar blijft he ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik heb een tattoo, de naam van mijn zus op mijn voet. En ik wil en ga over een paar maanden voor een grote tattooage op mijn rug. Dat is een leeuw die mijn moeder als jonge vrouw heeft getekend en mijn sterrenbeeld is net als die van mijn vader een leeuw. Dus vind ik het een mooi teken van onze band.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil graag een kleintje, een roos of een hartje ofzoiets op mijn schouderblad of op mijn pols.
    En ik vind die witte inkt inderdaad mooier. :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:43 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Wow, die inkt is echt mooi! enenen Carcass, dat is echt eng o.o Ik háát spinnen!


    Haha, niet zo eng hoor n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.