• Wat kun jij doen waar je bestwel trots op bent,
    maar niet dat je durft te vertellen aan iemand anders?
    Of gewoon iets waar je je best wel voor schaamt? (:

    Bijv. Ik hou van zingen, maar ik kan het voor geen meter. :V

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 23:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm... special talent... geen idee of het speciaal is, maar ik maak veel van mijn eigen sieraden, wel iets wat niet veel mensen weten ^^

    Ik hou ook van zingen, maar ik klink echt zo vals, niet normaal.
    stiekem ben ik er best trots op dat ik in 2.5 sec. een biertje achterover kan gooien en nooit hoef te leren voor frans. wat een talenten zeg! en ik heb echt 50 verhalen op mijn computer staan, maar dit weet ook niemand.


    It's time to be happy again.

    Ironhide schreef:
    Uhm... special talent... geen idee of het speciaal is, maar ik maak veel van mijn eigen sieraden, wel iets wat niet veel mensen weten ^^


    Woah, cool! Draag je ze ook zelf of dat niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nouja, ik denk dat mijn emoties uiten toch wel mijn special talent is. Ik durft wel te stellen, dat schrijven dan dus mijn special talent is, het is ook iets waar ik heel mijn ziel en zaligheid in leg.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zing graag, maar ik weet niet of het ook echt wel goed is (:


    Let's do this poo

    I can dance in the rain.~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LunaLight schreef:
    (...)

    Woah, cool! Draag je ze ook zelf of dat niet?


    draag ze wel, maar geef ze voornamelijk weg aan vrienden op verjaardagen of gewoon zo maar ^^

    Merte schreef:
    I can dance in the rain.~


    HAHAHAHAHA.
    Niet te hard van stapel gaan he, Maaike. -lollol-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ironhide schreef:
    (...)

    draag ze wel, maar geef ze voornamelijk weg aan vrienden op verjaardagen of gewoon zo maar ^^


    Okay cool, en zeg je dan dat je ze zelf gemaakt heb? ;p.
    Je zou der mee wat moeten doen? Of wil je je er beroep niet mee maken? o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Atlanta schreef:
    Ik zing graag, maar ik weet niet of het ook echt wel goed is (:


    & je durft het niet aan iemand te laten horen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    (...)

    Okay cool, en zeg je dan dat je ze zelf gemaakt heb? ;p.
    Je zou der mee wat moeten doen? Of wil je je er beroep niet mee maken? o.o


    ik meld wel dat ik het zelf gemaakt heb, meestal vragen mensen waar ik het gekocht heb, en dan is het meestal : "Nou de kralen komen daar weg, de hangers heb ik daar,daar, en daar vandaan, de tangen en sluitingen koop ik daar, en voor de rest zit ik 3 uur aan een tafel" :p daarna komen meestal wel vragen of ik er nog meer wil maken.

    of ik er wat mee wil gaan doen later? ik weet het niet, voor mij werkt het ontspannend, ben meestal bezig met priegelwerk als ik me moet concentreren op iets anders dan de emotie die ik op dat moment heb ^^

    Ik zing soms, maar ik teken vooral. Het is soms wel mooi als het goed gelukt is maar soms is het echt lelijk xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ironhide schreef:
    (...)

    ik meld wel dat ik het zelf gemaakt heb, meestal vragen mensen waar ik het gekocht heb, en dan is het meestal : "Nou de kralen komen daar weg, de hangers heb ik daar,daar, en daar vandaan, de tangen en sluitingen koop ik daar, en voor de rest zit ik 3 uur aan een tafel" :p daarna komen meestal wel vragen of ik er nog meer wil maken.

    of ik er wat mee wil gaan doen later? ik weet het niet, voor mij werkt het ontspannend, ben meestal bezig met priegelwerk als ik me moet concentreren op iets anders dan de emotie die ik op dat moment heb ^^


    3 uur? Das lang, maar ze worden dus wel mooi! Da's wel cool dude! o.o -sorry, stopwoord-
    Ja, je kan het wel later doen. Want het werkt voor jou ontspannend, en je kan je er emotie ofzo in kwijt enzo. Als ik jou zo 'hoor' dan vind ik het wel iets voor je. ;3
    Nu ben ik benieuwd naar je sieradenmaakkunst. ><"
    De volgende keer moet je er eigk geld voor vragen. :'$

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 0:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    (...)

    3 uur? Das lang, maar ze worden dus wel mooi! Da's wel cool dude! o.o -sorry, stopwoord-
    Ja, je kan het wel later doen. Want het werkt voor jou ontspannend, en je kan je er emotie ofzo in kwijt enzo. Als ik jou zo 'hoor' dan vind ik het wel iets voor je. ;3
    Nu ben ik benieuwd naar je sieradenmaakkunst. ><"


    haha, k zal eens kijken of ik wat foto's online kan zetten ^^ kan helaas nog niet alles doen want er zijn ook mensen op q die nog wat krijgen xD

    Ironhide schreef:
    (...)

    haha, k zal eens kijken of ik wat foto's online kan zetten ^^ kan helaas nog niet alles doen want er zijn ook mensen op q die nog wat krijgen xD


    Haha nouja, doe maar rustig aan. Meld maar gewoon als het online staat enzo. Hehe, wil je niet opjagen. ;p
    & je zal der eigk een x geld voor moeten vragen. ;'$


    Don't walk. Run, you sheep, run.