• Oke. Ik had een pakje snoepjes gekocht daarnet. Haribo. (krul)
    En ik had niks te doen, dus ik ging de ingredienten eens doornemen. Dat houdt in: Glucose, suiker, gelatie, druivesuiker, voedingszuur, ... , olie, glansmiddel...
    Oke, toen ik glansmiddel las, moest ik bijna kotsen. Wat voor een beeld dat ik dan kreeg! x'd
    Ik vind mijzelf nu echt een viezerik dat ik daaraan denk, maar dat is toch raar, niet? Je leest wat er onder 'Ingredienten' staan en je komt het woord 'glansmiddel' tegen? Heel erg smakelijk vind ik het niet klinken, hoor.(krul)
    Dat wou ik dus even zeggen. :^)

    Goedeavond!


    Where there is a sea there are pirates...

    LunaLight schreef:
    HAHA. Ik zie het al op de reclame:
    *HARIBO IN 1 KEER SCHOON! HAAL HET NU IN DE WINKELS!* xD
    Omg, geniaal. <3 Maar ja; je hebt gelyk ja. Is wel vaag ja, dat dat er in zit. Dan heb je er echt geen zin meer in als je dat leest. (':

    Het is vaag maar op de een of andere manier moest ik, toen ik je topic las, meteen denken aan de reclame: "GLASSEX EN HET VUIL IS WEG!"
    Omg, ik ben zo vaag, ik weet het. x'D

    Hahaha! x'd
    Glassex? x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    (...)
    Ik had eens een topic gelezen over iemand die 'glans' heeft ingevoerd bij google, en dat die allemaal hele ongepaste afbeeldingen kreeg x'd
    Dat beeld kreeg ik ook bij 'glansmiddel' (':

    Ik typte het in bij google afbeeldingen, krijg je allemaal plaatjes van (afgesneden) lullen.
    BLERG >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik typte het in bij google afbeeldingen, krijg je allemaal plaatjes van (afgesneden) lullen.
    BLERG >.<

    Hahaha x'd
    Ik weet eigenlijk niet welke dat ik beter vind. Afgesneden of niet. ;x xd


    Where there is a sea there are pirates...

    oh iel bah, glansmiddel? ookal stop je het erin, dan zet je dat er toch niet op? bah, ik zou m'n snoepjes echt direct weggooien.;


    It's time to be happy again.

    Je beseft toch dat Gelatine van beenderen is gemaakt (vaak gevonden beenderen van dieren)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Je beseft toch dat Gelatine van beenderen is gemaakt (vaak gevonden beenderen van dieren)

    Oei, echt? ;o
    En ik dacht dat ik een veganist was. xd
    Niet dus, als ik dierenbeenderen eet ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    (...)
    Susan (flower)


    Katherine (flower)

    Sutherland schreef:
    (...)
    Oei, echt? ;o
    En ik dacht dat ik een veganist was. xd
    Niet dus, als ik dierenbeenderen eet ;o


    Haha, wist je dat niet? Oei, nou dan weet je dat nu. Dat zit ook in pepermunt volgens mij. (': Toen ik daar achter kwam at ik het niet meer. xD

    & ja, glassex. Weet je niet wat dat is? Dat is zo op de reclame ook zo. Maarja, nutteloze reclame. :3
    Ik dacht daar opeens aan, en ja ik weet ik ben raar. :3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 23:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    rode kleurstof, bijvoorbeeld in winegums, zijn dode bacteriën. ik maak echt geen grapje. en de zure smaak van karnemelk komt ook door héél veel bacteriën.


    It's time to be happy again.

    LunaLight schreef:
    HAHA. Ik zie het al op de reclame:
    *HARIBO IN 1 KEER SCHOON! HAAL HET NU IN DE WINKELS!* xD
    Omg, geniaal. <3 Maar ja; je hebt gelyk ja. Is wel vaag ja, dat dat er in zit. Dan heb je er echt geen zin meer in als je dat leest. (':

    Het is vaag maar op de een of andere manier moest ik, toen ik je topic las, meteen denken aan de reclame: "GLASSEX EN HET VUIL IS WEG!"
    Omg, ik ben zo vaag, ik weet het. x'D

    Correctie:'Bang en het vuil is weg.'
    Afkomstig van een Cilit Bang reclame en niet glassex. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Met glittertjes of niet dan? :'D

    Haha, ja, met heel veel glittertjes XD
    @Sutherland: Ja, dat is leuk om te hebben, he? XD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    whahahaha x'D

    Ik heb een keer Haribo dingetjes in de magnetron gedaan - ik wilde een snoeptaart-, toen was alles ontploft en de magnetron kappot, maar het was wel heel erg glanzend :'D


    Get back motherfuckerz'

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Correctie:'Bang en het vuil is weg.'
    Afkomstig van een Cilit Bang reclame en niet glassex. ^^


    Dammit!
    Nouja, ik zeg Glassex. Ik haal veel dingen doorelkaar, ben snel in de war met dingen.
    Kutreclame ook, ik mag nooit reclame uit mijn hoofd leren, vandaar. :V


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    HAHA. Ik zie het al op de reclame:
    *HARIBO IN 1 KEER SCHOON! HAAL HET NU IN DE WINKELS!* xD
    Omg, geniaal. <3 Maar ja; je hebt gelyk ja. Is wel vaag ja, dat dat er in zit. Dan heb je er echt geen zin meer in als je dat leest. (':

    Het is vaag maar op de een of andere manier moest ik, toen ik je topic las, meteen denken aan de reclame: "GLASSEX EN HET VUIL IS WEG!"
    Omg, ik ben zo vaag, ik weet het. x'D


    Glassex is vaag :o. Vooral als je het woord opzich bekijkt.

    ot: Als je het niet had gelezen dat er glansmiddel in zat, dan had je het toch nog steeds gegeten, en was er toch niet ziek van geworden? wat is je probleem? :8


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik typte het in bij google afbeeldingen, krijg je allemaal plaatjes van (afgesneden) lullen.
    BLERG >.<

    -Pleurt van stoel-
    AU.


    No growth of the heart is ever a waste