• Ik vroeg me af wie daar last van heeft?
    Ik ben niet zozeer bang voor de dood van mezelf maar ik ben vooral bang voor de dood van mensen om me heen en dan vooral mijn vader omdat mijn moeder is overleden ben ik bang dat mijn vader ook dood gaat, en dat ik dan geen ouder meer heb.
    Wie heeft dat ook wel?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Caithlyn schreef:
    Dat had ik vroeger heel erg. Ik ben er overheen gestapt en heb nu een positieve instelling: Leef, want je valt niet 2 keer met je dikke ass op de aarde!


    Wel als je in reïncarnatie gelooft :Y)


    You are beautiful, you are love.

    voor mezelf niet echt maar ik zou echt in me slaap willen sterven.. Ik ben veel banger voor het moment dat mijn vriendje dood gaat.


    Keep on smiling

    lifefailure schreef:
    ik ben er absoluut niet bang voor. ik ben vorige zomer mijn opa verloren en mijn oma was al overleden. alle bij van mijn moeders kant. ik heb mezelf ook gewoon echt aan gepraat dat bang zijn voor de dood het zelfde is als een klein kind dat bang is voor het donker, veroorzaakt door verhalen en sprookjes.

    zo denk ik er over en zo zorg ik dat iedere angst verdwijnd. het leven is gewoon moeilijk en je zult veel dingen mee maken maar dat maakt je wel wie je bent.

    jij hebt makkelijk praten.
    Mijn vader ging dood toen ik nul was en ik dacht dat dood zijn gewoon betekende dat je niet bestond. Toen mijn (laatste) oma opeens doodging besefte ik dat levende mensen doodgingen. (ik was 4 ofzo)
    Ik ben toen serieus zo bang geweest dat mijn moeder doodging. Ik heb oppassen weggepest enzo. (want dan kon ze niet weg, en in mijn logiva toen kon ze dan ook niet dood.)
    anyway, ik heb daar nu niet meer zoveel last van, maar als ik aan de dood denk ben ik wel gelijk bang dat ze dood gaat, ja.
    Ik ben het helemaal eens met Italy.


    Alis volat propriis

    Essence schreef:
    (...)

    Wel als je in reïncarnatie gelooft :Y)

    Oeps, haha, ach ja ik geloof daar niet in. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een vriend van mij is vandaag overleden ;( Ik heb me er eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden maar als het ineens zo dicht bij komt...

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 17:59 ]

    Heel soms ben ik bang voor de dood. Alleen als ik er echt goed over nadenk. Maar ik vind het dan nog enger om een dierbare te verliezen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor mijn eigen dood ben ik niet bang want dan ben je toch dood en zul je er zelf niets van merken, maar ik ben wel bang voor de dood van geliefden. Een keer was mijn broer zoek op zee en ik raakte erg in paniek.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik ben als de dood voor de doos dit klinkt raar maar ik wíl zelf niet dood en ik wil niet dat mijn ouders/oma/familieleden doodgaan. Tijdje geleden zat ik te denken dat als mijn oma zou doodgaan, ik alle oma's heb verloren die ik had samen met al mijn opa's. 'k Ben bang dat ik niet zonder mijn familie zal kunnen leven.

    Ik ben bang voor de manier waarop ik ga dood gaan, ik wil niet eerst een lijdensweg meemaken.


    All was well.

    Ik heb altijd gezegd: 'Als het je tijd is komen ze je toch halen, no matter what. Word je niet ziek, dan kom je wel onder een auto ofzo'. Nadat ik ziek werd ben ik daar meer over na gaan denken, maar ik hou me bij mijn standpunt. Misschien maar goed ook, ik moet me toch ergens aan vast kunnen houden.
    Het klinkt misschien cheesy, maar leef met de dag en máák er ook iets van. Voor je het weet kan het niet meer.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:14 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben niet bang voor de dood zelf, maar meer op de manier hoe het zal gaan, en of, en zo ja, wat er na de dood komt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het is niet de dood waar we bang voor zijn maar het sterven.


    When words fail music speaks

    Ik heb dat ook heel erg want mijn tante heeft kanker en ze is egt zolief maar ben bang dat ze dood gaat. ik heb ook heel vaak last van hartkloppingen dus ik ben super bang!:(


    high of love, drunk from the hate <3

    Het lijkt wel of iedereen om me heen langzaam wegvalt/doodgaat. Ik ben niet zozeer bang voor de dood, ik ben bang voor degenen die ik achterlaat als ik er niet meer ben...


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Ik ben er niet echt bang voor (:


    Let's do this poo