• Dat is mijn opdracht voor mijn schrijfopdracht voor Nederlands voor het examens schrijven. 't Probleem: Ik weet niet over wat ik zou moeten schrijven, wat ik moet uitvinden.
    Het moet iets zijn wat zo absurd is dat het helemaal niet kan, maar ik moet 't wel kunnen "verkopen" en 't moet aanslaan.
    Iemand een idee?

    een lepeltje in de koffie dat zichzelf roert :'D
    okee dat was het belachelijkste idee ooit :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cloudburst schreef:
    Ik weet het. :Y)
    Een hoofddeksel (pet of muts ofzo, maakt eigenlijk niet zoveel uit) waar een USB-poort aan zit. Dan kan je dat hoofddeksel opzetten en op een usb stick zet je alle informatie dat je moet/wilt weten en dan steek je die in je hoofddeksel en dan ben je zo slim als alles wat op die USB staat!
    Haha, vage beschrijving. Maar wij moesten die opdracht ook ooit eens doen, en toen had iemand deze uitvinding en ik vond dat best wel cool. (cat)

    Oeh! I like this one :3

    Er is gewoon een machine gemaakt die zichzelf alleen maar kan uitzetten. Serieus. Je zet hem aan, dan komt er een handje uit en dat drukt hij zichzelf weer uit. Ik vond het wel leuk. Maarja, dat kan dus. Uhm, even denken.

    nee, sorry, toch niet. Die hoed hierboven is wel leuk!


    It's time to be happy again.

    Automatische scheetdemper.(Voor als je zo nodig niet naar de wc kan rennen om er eentje te laten) x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    PUKKELxDING schreef:
    Een apparaat waarmee je schapen kunt aaien :)

    HAHAHAH.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een vliegend tapijt? :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Paraguay schreef:
    (...)
    HAHAHAH.
    Het is absurd, geef toe :Y)


    Life is hard and then we die

    Een typschrift :Y) Voor onder wiskunde enzo een soort laptop maar dan met typen en tekenen en alles. I don't know xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    een rekenmachine dat bevelen van je stem opvolgd die waaronder rekenen ook nog de was kan doen stofzuigen, wc schoonmaken enz