• RE: quizwedstrijd

    Jullie hebben geluk!^^ Aangezien er niemand op de wachtlijst van quizwedstrijden stond, mogen jullie nu direct al met de wedstrijd beginnen!^^
    Veel succes! :'D


    heeey peepz

    dit is dus een quizwedstrijd georganiseerd door mij en FmkeJonas maar we zijn beiden te bereiken op 1 profiel namelijk dit: medaillion

    er kunnen 15 mensen deelnemen en er komen 4 rondes.

    eerste opdracht:
    maak een quiz over een serie/film/bekende persoon die jou inspireert, geef minstens 10 zinnen uitleg (in je uitkomst),schrijf er ook duidelijk bij over wie of wat je een quiz maakt liefst ook een bijpassende foto


    2de opdracht:
    maak een quiz over jezelf.je hebt minstens 5 vragen en maximum 10, minstens 2 uitkomsten.
    vragen zet je in de GB van Fantastique


    je krijgt ongeveer 1 week om in te leveren, voor uitstel heb je een goede reden nodig
    maar meld het wel even als je geen tijd hebt om een quiz te ontwerpen.

    - virgo
    - tainted
    - pixieblack
    - Espana
    - Nyx
    - attidude

    niet ingeleverd: painfull, HateOrLoveMe, Chrisophylax,quidnunc,cadillac
    conflate heeft zich afgemeld


    je stuurt je quizlink door naar het enige profiel hierboven, er zijn twee juryleden (op 1 profiel zoals hierboven al vermeld stond) voor de rest hebben we geen juryleden nodig.

    xXx
    Femke en Stephanie (medaillions)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 13:13 ]


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Count me in! :]

    Quizenwedstrijden zijn leuk. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap de opdracht niet helemaal. Is het nou zo dat je een verhaal in Quizvorm moet gaan maken? Of zit ik nu helemaal verkeerd met m'n gedachte? :S


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sorry, maar ik heb echt niet veel tijd om quizzen te maken, heb het nogal druk in de vakantie. x'D
    Dusja, ik ga niet meer meedoen...
    Is het erg??


    Stay calm and be a directioner.

    Caithlyn schreef:
    Ik snap de opdracht niet helemaal. Is het nou zo dat je een verhaal in Quizvorm moet gaan maken? Of zit ik nu helemaal verkeerd met m'n gedachte? :S


    Ik denk dat dat je gewoon een SA schrijven in een
    quiz..n_n


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik doe wel mee..n_n


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ikke ikke!!! ;p

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juni 2010 - 17:40 ]

    Ik snap er eigenlijk nog steeds weinig van.. heb je misschien een voorbeeld?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Painfull schreef:
    Ik snap er eigenlijk nog steeds weinig van.. heb je misschien een voorbeeld?


    je moet gewoon bv 5 vragen stellen en aan de hand van die antwoorden verzin je een verhaal

    X stephanie (medaillion)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:10 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Painfull schreef:
    Ik snap er eigenlijk nog steeds weinig van.. heb je misschien een voorbeeld?

    goewd idee want oowk ikke sdnap er geen **** van ;p

    Eternita schreef:
    (...)

    je moet gewoon bv 5 vragen stellen en aan de hand van die antwoorden verzin je een verhaal

    X stephanie (medaillion)

    snap er nogsteeds niet zo gek veel van, ik wacht wel totdat iemand al iets heeft ingezonde ;p maybe snap ik t dan wel...

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    snap er nogsteeds niet zo gek veel van, ik wacht wel totdat iemand al iets heeft ingezonde ;p maybe snap ik t dan wel...


    Ik wacht ook =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Painfull schreef:
    (...)

    Ik wacht ook =P

    we wachten we wachten we wachten op de bus... nee wacht... op een quiz ;p

    we hebben de opdracht wat aangepast algezien hij blijkbaar niet zo heel duidelijk was x)


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Medaillion schreef:
    we hebben de opdracht wat aangepast algezien hij blijkbaar niet zo heel duidelijk was x)

    beter!

    Kan ik nog meedoen? ;3


    Let the Night embrace you