• Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het zomervakantie is, ben ik vanaf de eerste dag tot de laatste niet thuis.
    Ik ga namelijk de eerste drie weken naar het buitenland, en de andere vier weken naar watersportvereniging Nautica waar ik ski, wakeboard en zeil etc. Met mijn ouders en zus, en allemaal andere mensen die daar ook een huisje hebben.
    Wie gaat er ook 7 weken compleet ergens anders heen, achter elkaar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga één week naar luxemburg maar ik zal ook wel weer alleen maar thuis komen om te slapen heel de vakantie. Hoop ik. Anders is het saai. OJA en Tilburgse kermis, daar woon ik als die er is :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    8 weken :')
    Ik ga 1 en 2 juli naar Rock Werchter, de elfde juli vertrek ik voor 3 weken naar Frankrijk, in augustus ga ik met vrienden dingen doen en de 19e ga ik naar Pukkelpop to meet BRITT
    Voor de rest vrij rustig, denk ik :')

    Ik ga helemaal niet op vakantie.
    Maar ik ga sowieso 4 weken achter elkaar, van maandag t/m vrijdag werken van 07.00 tot 18.00
    En in de weekenden ben ik op het strand, bij vrienden of feestjes : D

    En daarna heb ik nog 3/4 weken over en dan ga ik superveel leuke dingen van mijn geld doen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.