• Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het zomervakantie is, ben ik vanaf de eerste dag tot de laatste niet thuis.
    Ik ga namelijk de eerste drie weken naar het buitenland, en de andere vier weken naar watersportvereniging Nautica waar ik ski, wakeboard en zeil etc. Met mijn ouders en zus, en allemaal andere mensen die daar ook een huisje hebben.
    Wie gaat er ook 7 weken compleet ergens anders heen, achter elkaar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wow! ik ga vaak maar drie weken, omdat mijn ouders gescheiden zijn. ga ik eerst met mijn moeder op vakantie. en daarna met mijn vader. het ligt er aan wat ik die vier andere weken ga doen...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    k ga naar m'n familie


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik ga heel de vakantie naar eigen vakantiehuisje, doe maar duurWel gwn in Nederland, En de 1e week ga ik 1 weekje naar Bas & 2de week is Bas bij mij in het vakantiehuisje ;p


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    OMG gelukzak --"
    Ik zit hier heel de vakantie thuis, jeej --"


    Stop wishing, Start doing..

    ik ga een week met mijn school naar een onbekende locatie, 10 dagen naar duitsland met een vriendin, 14 dagen naar zuid frankrijk met mijn ouders.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga voor 2 weken naar Spanje :D


    Your Butt is Mine!

    Eerst ben ik thuis, 5 augustus vertrek ik naar mijn familie in Griekenland ;d

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 18:45 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    3 weken spanje, daarna 1 week op zomerkamp met vriendin <3


    it's so empty living behind these castle walls

    xSKITT schreef:
    Ik ga voor 2 weken naar Spanje :D

    Mag ik stiekem mee? 'k wil ook naar Spanje!^^ Plus, ik spreek -niet zo vloeiend- Spaans :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga niet op vakantie (krul). Mijn vakantie gaat bestaan uit afspreken met vrienden, mijn vriendje missen, Quizlettttttt, smsen en slapen (krul).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    2.5 week weg, dan klein weekje/halve week thuis en dan weer 3.5 week weg xD K zie mn huis ook bijna niet xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    nope :')

    ik ga lekker thuisblijven (A)

    IvoryCoast schreef:
    Ik ga niet op vakantie (krul). Mijn vakantie gaat bestaan uit afspreken met vrienden, mijn vriendje missen, Quizlettttttt, smsen en slapen (krul).

    ik offer me op als sms-partner (A)
    haha,
    ik ben toch de hele tijd thuis, zo ongeveerx'D

    Ik blijf lekker thuis! :9~ Ik vermaak me wel hier :3
    Heel veel plezier alvast :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben twee weken voor de vakantie niet thuis, alleen op vrijdag avond en zaterdag de hele dag. maar die zaterdag moet ik wel de hele dag werken.

    Dude, maandag ben ik al in luxemburg..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.