• Mijn vriend, is serieus jaloers omdat ik tegen een jongen, die dus ondertussen ook nog homo is, zei "oehlala".
    En ik word echt helemaal gek, hij trekt elke keer mijn hele hyves na, kijkt met wie ik krabbel, kijk naar wie ik berichtjes stuur, verwijdert berichten die veel voor me betekenen en word boos om de meest idiote redenenn, ik word gestooooooord
    Sorry, dat moest ik even kwijt .____.'


    I don't need words to feel those lips.

    Zeg dat hij daarmee moet kappen.
    Vraag wat hij ervan zou vinden als je zo bij hem zou doen.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Zeg dat hij daarmee moet kappen.
    Vraag wat hij ervan zou vinden als je zo bij hem zou doen.

    Oh je moest eens weten hoe vaak ik dat heb gedaan heh, maar hij luistert echt niet :/


    I don't need words to feel those lips.

    Kick hem uit je hyves vriendenlijst, verander je wachtwoord, stel je profiel als privé in, etc. Als praten niet lukt, dan maar een hardere manier. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Als hij niet wil luisteren, en je wordt er knetter van, dan moet je hem dumpen. Denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Negeer hem totaal


    Love is the movement <3

    Zeg dat hij echt héél, héél irritant is?
    Of dump 'm?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SMELLYALATA schreef:
    (...)
    Oh je moest eens weten hoe vaak ik dat heb gedaan heh, maar hij luistert echt niet :/


    ga hem dan heel lang negeren.
    Als hij dan zegt 'Wat is er? Waarom negeer je me?'
    vertel dan dat het irritant is, dat hij ermee moet stoppen etc.


    Smiling but close to tears.

    JoJudicious schreef:
    Kick hem uit je hyves vriendenlijst, verander je wachtwoord, stel je profiel als privé in, etc. Als praten niet lukt, dan maar een hardere manier. (':

    Mee eens man. Vrouw.

    & Als dat nog niet werkt tsja dan zie ik nog maar 1 oplossing.


    No growth of the heart is ever a waste

    JoJudicious schreef:
    Kick hem uit je hyves vriendenlijst, verander je wachtwoord, stel je profiel als privé in, etc. Als praten niet lukt, dan maar een hardere manier. (':

    Zwaar mee eens. Sowieso je wachtwoord veranderen, het kan toch niet dat hij jou berichten gaat verwijderen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hey wait. Ik lees nu pas dat die gast echt berichten verwijdert.

    WTF?!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wachtwoord veranderen inderdaad? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou gewoon met hem praten en als het niet goed komt hem dumpen je wachtwoord veranderen en hem negeren.

    JoJudicious schreef:
    Kick hem uit je hyves vriendenlijst, verander je wachtwoord, stel je profiel als privé in, etc. Als praten niet lukt, dan maar een hardere manier. (':


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JoJudicious schreef:
    Kick hem uit je hyves vriendenlijst, verander je wachtwoord, stel je profiel als privé in, etc. Als praten niet lukt, dan maar een hardere manier. (':
    _O_


    Life is hard and then we die

    Ohmyngod, same here!
    Mijn vriend is ook super snel jaloers. Ik hoef maar xx onder een krabbel te zetten en hij zegt al dat hij ´liever niet heeft dat ik dat doe´.
    En nou komt het; ik kom op me nieuwe school in een klas met alléen maar jongens. Maar hij heeft t geaccepteerd. (Is m geraaie ook haha)

    Maar ik zou gewoon een goed gesprek aangaan, dat helpt bij mij meestal wel als ik me ergens dood aan erger bij m(A)

    Maar


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.