• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:56 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Wat moet je daar op doen dan? Kun je dan een mail sturen =o?
    Je kunt een mail sturen naar een Bureau in de buurt van jou. Daar kun je vertellen wat er aan de hand is. Daarbij kun je een gesprek aanvragen met iemand daar. Deze mensen zullen je waarschijnlijk terug mailen of bellen, en zo kun je dus geholpen worden.


    Life is hard and then we die

    Embrace schreef:
    (...)
    Maar als je het woord internaat laat vallen bij hem, damn... Dan slaat ie alles kort en klein =( Ik haat het hier!
    Je hoeft het woord niet te laten vallen. Je kunt er eerst over praten met de desbetreffende personen van Jeugdzorg.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je hoeft het woord niet te laten vallen. Je kunt er eerst over praten met de desbetreffende personen van Jeugdzorg.

    Okay, bedankt.
    Maar ik snap niet waar ik kan mailen =o
    Kan niks vinden. =(


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Okay, bedankt.
    Maar ik snap niet waar ik kan mailen =o
    Kan niks vinden. =(

    Klik
    Hier kies je regio waar je in woont
    In welke regio woon je?


    Life is hard and then we die

    Zo'n gast moet worden aangepakt door officiele instanties. Normaal ben ik daar niet zo'n voorstander van, maar als je niet eens tegen iemand kan zeggen dat ie z'n eigen eten maar moet pakken uit angst vermoord te worden is het hoog tijd voor actie.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    Klik
    Hier kies je regio waar je in woont
    In welke regio woon je?

    Groningen. Maar dan kom ik op een andere site terecht o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Als hij zo veel heeft meegemaakt, geen vrienden heeft en alleen maar achter de pc zit - daar heb je het probleem. Als je hem naar een internaat stuurt voelt hij zich al helemáál ongewenst, dus ik zou zeggen.. psycholoog? Die kan hem vast al wel een eind op weg helpen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Klik
    Lees dit even door.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Klik
    Lees dit even door.

    Heb ik al gedaan, maar op welke linkje moet ik klikken dan o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Heb ik al gedaan, maar op welke linkje moet ik klikken dan o.o
    De maillink


    Life is hard and then we die

    Embrace schreef:
    (...)

    Maar hem naar een internaat sturen vind ik ook weer zo heeel erg =o Hij heeft focking veel meegemaakt enzo, en dan zit ie daar. Dat vind ik best wel zielig. Ik vind gewoon dat hij ergens anders moet gaan wonen, bijv. bij zijn vader. Maar dat wil hij niet. Mijn moeder raakt ook helemaal gestrest van hem. Ze weeet niet meer wat ze moet. Ze wou afgelopen week zelf met mij weg gaan, weg van alles en iedereen hier. Zo erg is het gewoon =(

    Misschien moet die een psycholoog opzoeken? Misschien is het door wat hij meegemaakt heeft dat hij zo reageert?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weetje als ik in jouw plaats was zou ik er allang tegen uitgevlogen zijn.. ^^
    maarja, euhm.. Je moeder moet zeggen dat hij op zijn eigen moet gaan wonen x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)