• Leute, zoals sommige wisten ging ik gister naar Nena en zou een zeker persoon mij gaan vermoorden. Gelukkig was ze er niet en heb ik eens goed kunnen praten met die jongen en hebben we alles op een rijtje gezet.

    Verder zijn er heel erg veel dingen gebeurd gister waarover menig mensen van een fanclub flink naar me uitgehaald hebben, waardoor het me niet zo verstandig lijkt om een verslag online te zetten of om er verder nog over te praten.

    Ik weet dat ik jullie zo natuurlijk alleen maar nieuwsgierig maak en sorry voor de mensen die ik het beloofd had, maar het is gewoon beter dat ik hier niets meer over zeg, anders veroorzaakt dat alleen maar nog meer problemen.

    Het concert was voor de rest goed en ik heb genoten.

    Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje begrijpen of in ieder geval willen begrijpen :\.


    Wie du mir, so ich dir.

    You know what I think, ben blij voor je dat het nog leuk was :')


    -

    Als je het maar leuk had ;)


    Life is hard and then we die

    Jij CHILLER,

    Lekker naar een concert, Nena zien... Ik hoop dat je nu ondertussen een beetje de zooi op orde hebt in je hoofd, want daar begint het altijd mee. En als jij eenmaal weet wat je wil en wat je doet dan komt het altijd weer helemaal goed:Y).

    I believe in you!

    x. raaz

    2Krull4U schreef:
    Tuurlijk ^^, ben blij dat het concert leuk was!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ivan schreef:
    Ik blijf me afvragen waardoor het zo mogelijk is dat je zo in die contactsfeer bent geraakt.
    Be honest, een gemiddelde concertganger is er puur om wat naar muziek te luisteren en van een optreden te genieten, maar jouw bezoeken hebben keer op keer een wat zwaardere betekenis.

    Naja, maakt verder totaal niet uit hoor. Glad you had your day :]


    ars moriendi