• Hoiii!
    Oke jullie moeten me uitleg gaan geven., ;x
    Gister was ik zo voordat ik uitging bij een gozer thuis. maar er waren dus 3 kerols en ik was het enige meisje., -wat egt heel kut is, als ze het over scheren gaan hebben en ze dan alemaal jouw aankijken-
    maarjha die gozer waar ik dus thuis bij was, die is de op 1na beste gitarHero speler van Nederland. dus ik kwma binnen en toen waren ze dat spel aan het spelen.
    nou toen ging die gast dat in zijn eentje doen. ''gaat die zeggen, je moet niet teveel van me verwachten want ik heb al wat op'' maar die begint te spelen en dat was GOED o.O
    oke maar toen zij die dus daarna. 'je hebt gezien wat ik met mijn vingers kan.' maar die snapte ik niet.
    dus zegt die 'jij bent geen meisje'
    Dus nu moeten jullie mij gaan vertellen warom ik dan geen meisje ben. ;x
    maar alle jongens snapte hem wel. maar ik niet. dus als ik geen meisje ben moet ik een jongen zij en hem dus ook snappen tog? o.O

    -Oke daarna zat ik aan de bier, en zoon gast ging gewichten optillen maar dat lukte hem niet met een hand en mij wel. dus toen zijden ze nogmaals dat ik geen meisje was. maar dat kwam door dat andere grapje.-

    Dus snappen jullie hem, want ik voel me echt enorm dom nu., ;x

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 16:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou, wat doen meisjes op seksueel gebied met hun vingers? (nerd)

    Volgens mij bedoelde die dat.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 16:37 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap 'm ook niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Highway schreef:
    Nou, wat doen meisjes op seksueel gebied met hun vingers? (nerd)

    Volgens mij bedoelde die dat.

    DAt zouw best eens kunnen.
    maar ik kan er tog ook niks aan doen dat als hun over vingers beginnen ik meteen ga doordenken ofzo ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Highway schreef:
    Nou, wat doen meisjes op seksueel gebied met hun vingers? (nerd)

    Volgens mij bedoelde die dat.

    dat denk ik dus ook


    we all deserve to die

    Highway schreef:
    Nou, wat doen meisjes op seksueel gebied met hun vingers? (nerd)

    Volgens mij bedoelde die dat.

    Dat bedoelde die ook, obvious?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    jha oke, dat bedoelde die ook wel.
    -heb ik even nagevraagd net., ;x- -Was ze vriendin niet zo blij mee, dat hij het daar met mij over had., x'D-
    oke., maar ik snap nouw nogsteeds niet. van warom ik da geen meisje zouw zijn., ;x jha want hun wisten tog ook waar het over ging.
    en wat heeft het ingodsnaam met dat stomme spel te maken? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    jha oke, dat bedoelde die ook wel.
    -heb ik even nagevraagd net., ;x- -Was ze vriendin niet zo blij mee, dat hij het daar met mij over had., x'D-
    oke., maar ik snap nouw nogsteeds niet. van warom ik da geen meisje zouw zijn., ;x jha want hun wisten tog ook waar het over ging.
    en wat heeft het ingodsnaam met dat stomme spel te maken? ;o

    Hij bedoelde, dat als jij die niet snapte dat je dan geen meisje bent, omdat je dat dus blijkbaar niet doet.
    Het heeft niks met het spel te maken, alleen dat hij daarom die opmerking maakte.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Hij bedoelde, dat als jij die niet snapte dat je dan geen meisje bent, omdat je dat dus blijkbaar niet doet.
    Het heeft niks met het spel te maken, alleen dat hij daarom die opmerking maakte.

    oke jij bent egt heel slim., ;x
    of ik ben gewoon echt heel erg dom, en kan me vddr neit in jongens verdiepen., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Miauw schreef:
    (...)
    Dat bedoelde die ook, obvious?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Baboon schreef:
    (...)
    oke jij bent egt heel slim., ;x
    of ik ben gewoon echt heel erg dom, en kan me vddr neit in jongens verdiepen., x'D

    Neuh, ik snap normaal gesproken ook geen hints. Maar deze lag er wel erg dik bovenop x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Highway schreef:
    Nou, wat doen meisjes op seksueel gebied met hun vingers? (nerd)

    Volgens mij bedoelde die dat.


    If you believe in yourself anything is possible

    Jongens zijn zó niet subtiel :'D


    -

    Yeah, volgens mij gaat het over masturberen van meisjes. Ik ben dooier dan dood nu maar zelfs dat heb ik door.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Yeah, volgens mij gaat het over masturberen van meisjes. Ik ben dooier dan dood nu maar zelfs dat heb ik door.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    maarjha die gozer waar ik dus thuis bij was, die is de op 1na beste gitarHero speler van Nederland. dus ik kwma binnen en toen waren ze dat spel aan het spelen.

    :O een jongen uit mijn klas beweert ook dat jij dat is xD