• myn nieuwste vraag gheghe mr ik normaal alleen oogpotlood of alleen eyeliner
    en nu dus alleen eyeliner x3 << en hys sexy gelukt voort eerst x3


    We can only learn to love by loving.

    euhm, zwart oogpotlood, en mascara, soms ook zwarte/donkere oogschaduw, maar dt bijna nooit..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Geen , aleen maar lipgloss.
    Soms wat mascara ofzo , maar echt ik draag zelden make up , behalve lipgloss.
    Ik heb dat niet nodig om er beter uit te zien.
    I mean , het ziet er zo fake uit als je een laag bruinsel op je gezicht smeert.
    En dat sluit trouwens je porien.
    En dan krijg je puisten , en eek.

    Geen , aleen maar lipgloss.
    Soms wat mascara ofzo , maar echt ik draag zelden make up , behalve lipgloss.
    Ik heb dat niet nodig om er beter uit te zien.
    I mean , het ziet er zo fake uit als je een laag bruinsel op je gezicht smeert.
    En dat sluit trouwens je porien.
    En dan krijg je puisten , en eek.


    ^^ gheghe idd foundation en shit is eng.. x3
    had iemand uit myn oude klas altyd
    was se helemaal oranje ..O_o


    We can only learn to love by loving.

    Alleen donkere lipgloss

    (...)

    ^^ gheghe idd foundation en shit is eng.. x3
    had iemand uit myn oude klas altyd
    was se helemaal oranje ..O_o


    Meen je dat ?
    Heb je haar ooit zonder make up gezien ?
    Ik had ook een meisje op school die dat had , en haar foundation stopte aan haar nek , dus dat was wit.
    En die foundation was 1 km dik opgesmeerd , en ze had kei goodkope en slechtruikende parfum op die je van 10 km verder nog rook.
    Volgens mij grbeukte ze een flesje per dag.
    Maar ze zag er niet beter door dat uit , want ze had een dikke kop en een kledingstijl trok ook op niets.
    Ik bedoel wie doet er nu een beige broek aan die aan je knieen stopt zonder zakken aan je bibs als je al een best wel goed gevormde achtserste hebt.
    Dat maakt je achterste alleen nog maar breder.
    Ik vind make up helemaal niet erg , maar je moet het goed opdoen en niet teveel.

    (...)

    Meen je dat ?
    Heb je haar ooit zonder make up gezien ?
    Ik had ook een meisje op school die dat had , en haar foundation stopte aan haar nek , dus dat was wit.
    En die foundation was 1 km dik opgesmeerd , en ze had kei goodkope en slechtruikende parfum op die je van 10 km verder nog rook.
    Volgens mij grbeukte ze een flesje per dag.
    Maar ze zag er niet beter door dat uit , want ze had een dikke kop en een kledingstijl trok ook op niets.
    Ik bedoel wie doet er nu een beige broek aan die aan je knieen stopt zonder zakken aan je bibs als je al een best wel goed gevormde achtserste hebt.
    Dat maakt je achterste alleen nog maar breder.
    Ik vind make up helemaal niet erg , maar je moet het goed opdoen en niet teveel.


    ^^ met kamp sagk der sonder make-up mr door de foundation was der huid helemaal vervaagd ..e gn xl
    mr de foon gaat x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik draag alleen mascara, oogpodloot en eyeliner. :'D En soms een beetje foundation, maar dat van jullie over dat dat mens het zo dik opsmeert, ik heb het altijd maar heel dun XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik draag alleen mascara, oogpodloot en eyeliner. :'D En soms een beetje foundation, maar dat van jullie over dat dat mens het zo dik opsmeert, ik heb het altijd maar heel dun XD


    brave anke (A)

    (...)

    brave anke (A)
    Whihi, SOMS ben ik wel braaf [A]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Whihi, SOMS ben ik wel braaf [A]


    gheghe lol x3

    ik heb altijd mascara, lipbalm/gloss en oogpotlood, behalve als ik een keer een dag geen zin heb om makeup op te doen. als ik er echt tijd voor uittrek doe ik ook nog foundation en oogschaduw op, maar dat doe ik eigenlijk alleen met uitgaan


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mascara,oogpotlood en eyeliner. maar als ik geen zin heb om make-up op te doen dan doe ik het neit bijv als ik thuis blijf ofzo dan doe ik het niet. maar als ik naar buiten ga MOET ik make-up doen(A)xD

    Mascara en oogpotlood. Soms ook nog zwarte oogschaduw, maar dan niet naar school...(nog niet xD)

    Mascara&LipglossxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik meestal alleen Mascara :')


    Tanya is de beste.