• ik wilde even een nieuw wachtwoord voor mijn acount omdat ik vind dat het ook wel eens een ander wachtwoord moet worden en dan moet je ook het oude wachtwoord geven en dan het nieuwe maar hij zegt dat het oude wachtwoord niet klopt:S en als ik inlog met mijn oude wachtwoord kan ik op mijn acount maar ik kan hem niet veranderen:S

    Oeii.
    Heb ik niet voor ofzo..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weet je zeker dat je er niet toevallig een spelfout hebt ingetikt? Of dat ie op capslock staat?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee ik heb geen spel fout ingetikt en hij stond niet op capslock

    ik snap het echt niet:S

    misschien komt het omdat je dat vandaag niet kunt had ik ook eens op een andere site ik probeerde de heletijd te reageren maar ik kon niet maar toen de volgende dag kon ik het wel dus misschien moet je het morgen eens proberen ik hoop voor je dat het je lukt

    nightwatcher schreef:
    misschien komt het omdat je dat vandaag niet kunt had ik ook eens op een andere site ik probeerde de heletijd te reageren maar ik kon niet maar toen de volgende dag kon ik het wel dus misschien moet je het morgen eens proberen ik hoop voor je dat het je lukt


    denk je:S ok dan zal ik het morgen eens proberen en ik hoop dat het dan lukt

    Die stomme PC soms ook hè! (krul)
    Ik heb m'n wachtwoord nog nooit proberen te veranderen, dus ik heb geen idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    oke probleem opelost dit kan wel opslot

    Ik heb dat ook, al heel lang. Ik haat het wachtwoord wat ik nu heb, maar ik kan hem dus niet veranderen..^o)


    Tom and Georg could write a bad romance.