• Ik weet niet of het al is voor gesteld, en al helemaal niet of het wel kan. Maar heel vaak als ik wil lezen, maar er in het forum geen leuke nieuwe stories meer zijn bij gekomen, druk ik op Willekeurige story. Maar vrijwel altijd komen er stories van Twilight, Justin bieber etc.

    Kan er niet zo iets komen als: Voor jouw geschikte stories. ? Dat als je daar op klikt, er stories komen aan de hand van wat je leest?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 8:36 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Hmm, dan kun je inderdaad nog beter instellen dat het om de genres gaat.. Zoals Jolien al zei. (;


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Carcass schreef:
    Net zoiets als `Aanbevolen video's` op Youtube?

    Ja. :)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik denk dat, dat heel moeilijk te programmeren is, maar je kunt het aan Rutger voorstellen?


    Life is hard and then we die

    Caithlyn schreef:
    Ik ben volgens mij de enigste die gaat zeggen: Oneens.(krul)


    Nee, want ik zeg het ook: Oneens


    MUSIC && FASHION

    leuk id alleen zou het moeilijk zijn voor Rutger en de rest.

    Ik weet iets..Dan moet je eerst een verhaal lezen
    van wat je wel leuk vindt,en daarna staat er een
    poosje zo'n soort verhalen speciaal voor jou zoals
    op Youtube..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Beelzebub schreef:
    Hele handige suggestie, ben het er mee eens. En wat die zoekmachine betreft; dat is een flut ding, het werkt voor geen meter.
    Ik ben voor, maar ik denk om eerlijk te zijn dat het niet helemaal mogelijk is..


    Smiling but close to tears.

    Soldier schreef:
    Goed idee, maar klinkt als veel werk. Je kunt ook gewoon de zoekmachine gebruiken.


    None but ourselves can free our minds.

    ehm zoekmachiene op genres lijkt me wel cool en dat kan rutger warschijnlijk wel wat makkelijker progemeren want om hier een soort youtube van te maken vind ik onzin
    owja en da meeste story's zijn van th hoor xD

    Perfect idee. Honderd procent voor!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Wat nu als je bij de 'genres' van je verhaal ook uit artiesten kunt kiezen, die hier vooral populair zijn.
    Als er dan een zoekmachine voor genres zou zijn, kan je aanklikken welke je zoekt. En dan vind je zo ook die artiesten.


    it's so empty living behind these castle walls