• Ik weet niet of het al is voor gesteld, en al helemaal niet of het wel kan. Maar heel vaak als ik wil lezen, maar er in het forum geen leuke nieuwe stories meer zijn bij gekomen, druk ik op Willekeurige story. Maar vrijwel altijd komen er stories van Twilight, Justin bieber etc.

    Kan er niet zo iets komen als: Voor jouw geschikte stories. ? Dat als je daar op klikt, er stories komen aan de hand van wat je leest?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 8:36 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik denk dat dat vrij moeilijk voor elkaar te krijgen is. Als je een story over een bepaald onderwerp zoekt, dan kan je toch ook gewoon met het zoekding bovenin zoeken?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk dat jij een zoekmachine bedoelt voor stories waarin je op die genres kunt zoeken?
    Je kan het altijd voorstellen aan Rutger. =)
    Zou handig zijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed idee. Ik heb ook lang moeten zoeken vooraleer ik aan een goede story kwam..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Scandal schreef:
    Ik denk dat jij een zoekmachine bedoelt voor stories waarin je op die genres kunt zoeken?
    Je kan het altijd voorstellen aan Rutger. =)
    Zou handig zijn. ^^

    Nee, ik bedoel dat er onder Willekeurige story komt te staan voor jou geschikte story. En dat aan de hand van de soort stories die je leest, daar een story komt.
    Dus, als je bijvoorbeeld alleen maar TH leest, er geen justin bieber verhalen tussen komen.
    En dat je dus automatisch ook moet aangeven of je verhaal over een beroemdheid gaat, en welke, of gewoon over onbekende mensen. :Y)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Goed idee, maar klinkt als veel werk. Je kunt ook gewoon de zoekmachine gebruiken.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Goed idee, maar klinkt als veel werk. Je kunt ook gewoon de zoekmachine gebruiken.


    Maar die zijn zo typisch. Je vindt 20 pagina's en wat je zoekt staat er 9 van de 10 keer niet tussen. ;x


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Dit lijkt me wel vrij moeilijk om te programmeren. |:

    Dan zou je al bij instellingen moeten invoeren wat voor genres je leuk vind, ofzo. Een zoekmachine op genres zou misschien wel heel handig zijn. :'D

    HeroineBill schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat er onder Willekeurige story komt te staan voor jou geschikte story. En dat aan de hand van de soort stories die je leest, daar een story komt.
    Dus, als je bijvoorbeeld alleen maar TH leest, er geen justin bieber verhalen tussen komen.
    En dat je dus automatisch ook moet aangeven of je verhaal over een beroemdheid gaat, en welke, of gewoon over onbekende mensen. :Y)

    Volgens mij gaat dat wel heel moeilijk worden.
    Ik denk dat het zoeken per genre(s) makkelijker te programmeren is, als het al kan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hele handige suggestie, ben het er mee eens. En wat die zoekmachine betreft; dat is een flut ding, het werkt voor geen meter.
    Ik ben voor, maar ik denk om eerlijk te zijn dat het niet helemaal mogelijk is..


    Scream for mercy!

    Ik ben volgensmij de enigste die gaat zeggen: Oneens.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Beelzebub schreef:
    Hele handige suggestie, ben het er mee eens. En wat die zoekmachine betreft; dat is een flut ding, het werkt voor geen meter.
    Ik ben voor, maar ik denk om eerlijk te zijn dat het niet helemaal mogelijk is..


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Misschien kunnen zoeken op 'Genre'?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat een heel strak plan! En iedereen die zegt gebruik de zoekmachine, dat ding werkt niet eens. Als ik Tom Kaulitz in typ, krijg ik allemaal Justin Bieber [bij wijze van spreken].

    Net zoiets als `Aanbevolen video's` op Youtube?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Net zoiets als `Aanbevolen video's` op Youtube?

    Juistem.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell