• Herkent iemand dit? Je vlucht voor een probleem met iemand uit je omgeving en gaat dan hulpo zoeken bij iemand op n chatsite of gewoon hier op quizlet, die je blijkbaar veel beter gan helpen dan de mensen om je heen? Vaak als ik met een probleem zit ga ik hier heen en vraag ik hier mensen om hulp, vaak kunnen hun mij het beste helpen hoewel e me helenmaal niet kennen. Dat is hier ook fijn. Echt niemand die hier zit ken ik persoonlijk, altans zover ik weet zit hier niemand die ik werkelijk ken! Dus hier kan ik gewoon al mijn geheimen kwijt zonder dat ik bang ben dat het in mijn omgeving terecht komt!
    Maarja, ik heb een paar vraagjes voor jullie:
    - Heb je ook wel eens zo iets mee gemaakt?
    Zo ja:
    - Welke site (handig voor anderen die in probleempjes zitten ;p)?
    Zo nee:
    - Als je echt in problemen zit en niemand in je omgeving kan je helpen zou je het dan wel doen?
    - Heb je het al wel eens geprobeert?
    Andere vraag:
    - Wat vind je van deze manier om uit de problemen te blijven?


    Mijn andwoorden:
    - Heb je ook wel eens zo iets mee gemaakt? Ja
    - Welke site (handig voor anderen die in probleempjes zitten ;p)? Gewoon quizlet.
    - Wat vind je van deze manier om uit de problemen te blijven? Handig!

    - Ik zit vaak in de soort situaties.
    - Ik gebruik veel van wat ik in reallife niet kwijt kan in verhalen. Dus Quizlet
    - Hij werkt niet echt, maar is wel leuker dan met iemand gaan praten.


    I am an idiot, I move.

    Ik vertel al mn dingetjes altijd gewoon op Q. :].
    Vooral gewoon omdat mensen me hier niet kennen, en me niet zomaar kunnen vooroordelen :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik had wat problemen met vriendinnen van mij, en ik had hier ook een topic, en het is ondertussen opgelost:)..

    Und als ik weer een probleem heb ga ik hier weer om hulp vragen. Er zitten zoveel mensen hier, dat er gewoon genoeg mensen zijn die tips hebben ofzo:D. Q is gewoon cool ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Carcass schreef:
    Ik vertel al mn dingetjes altijd gewoon op Q. :].
    Vooral gewoon omdat mensen me hier niet kennen, en me niet zomaar kunnen vooroordelen :]

    ook een manier van denken X3, maar het val me wel op, op Q zitten minder bitches als bij mij in de buurt X3

    Soms heb ik een probleem wat aan me vreet en waarvan ik het niet in real life kwijt kan. Dan zet ik het op Q. Het zint me niet helemaal lekker om m'n hele priveleven online te zetten en dat doe ik ook niet, maar soms wil ik dingen gewoon kwijt en dan heb ik schijt. Aan alles.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat herken ik echt wel! Maar dat heb ik meestal haha, ik ben nogal een problemen maker dus erg irritant. :'$
    Sommige verhalen van mij zijn deels op mezelf gebaseerd. Omdat ik die dingen probeer te verwerken in een verhaal.
    Ook al ben ik wel gewend dat ik telkens met allerlei mensen moest (& nu nog steeds) gaan praten, het is wel erg irritant. Telkens hetzelfde verhaaltje vertellen, en er hulp bij zoeken en erover praten enzo.
    Ik voel me veel beter als ik het vertel aan vrienden van me. Ik praat er niet zo vaak over met mensen op Q, maar ik ken wel mensen via msn. Want ik word té vaak toegevoegd in groepsgesprekken met vrienden en vrienden van hun enzo. Dus zo leerde ik mijn beste vriendin kennen. & nu weet ze alles van me. Dat vind ik echt fijn, ik ken haar al twee jaar! Wel jammer dat ze echt ver weg woont.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    - Uiteraard.
    - Hier op Q, en op andee fora's.
    Zo nee:
    - Ik praat altijd met een aantal op Q over mijn problemen. Het is een stuk gemakkelijker omdat ze je niet kennen. Met één iemand heb ik tevens zelfs gemeet, en daar is een goede vriendschap uitgekomen!
    - Ja dus. (:
    - Goed, zo ga je minder snel je problemen opkroppen.

    - Nee, ik heb eigenlijk weinig problemen. Als ik wel problemen heb zijn het kleintjes en meteen opgelost. Ik kan best goed met problemen om.

    - Ik kan altijd praten over problemen met mijn beste vriendinnen en beste vrienden op msn. ^^
    Maar ik hoor meer problemen aan, dan dat ik er zelf heb. =)

    - Volgens mij vinden users die hier hun problemen droppen het wel handig dat er vele goede reacties zijn die hun probleem kunnen verhelpen. ^^
    Ergens is het voor hun wel jammer dat er geen 'hulppersonen' meer zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    - Heb je ook wel eens zo iets mee gemaakt?
    Zo ja:
    - Welke site (handig voor anderen die in probleempjes zitten ;p)?
    Quizlet en Tele Onthaal.
    Andere vraag:
    - Wat vind je van deze manier om uit de problemen te blijven?
    Het houdt me helemaal niet uit de problemen, maar het helpt me wel om er beter mee om te gaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.