• Zoals sommige al wel wisten zat ik er over na te denken om een iPod touch te kopen en tromgeroffel waar zit ik nu op? Juist ja mijn iPod touch! :D
    Ik heb toch de 32 gig gekozen en ik ben er zo blij mee! :3
    btw ik doe er gewoon iets van 5 tot 10 minuten over om dit berichtje te typen haha :P

    Edit:
    En voor de mensen die ook een Ipod Touch hebben, weten jullie nog leuke applicaties? =D

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 21:01 ]


    dream, dare, fly!

    Greed schreef:
    Hoeveel heeft die gekost? (krul)


    Bij de mediamarkt 32 gig zonder adapter (die heb ik toch nog) voor 249 euro :$


    dream, dare, fly!

    voor die applicaties moet je naar games gaan en dan op de soort game klikken (avontuur,puzzel etc) en dan op gratis.


    behind very angel is a demon

    Oh leuk! Nu ben ik toch wel een beetje jaloers.


    If we had not a soul, music would have created it.

    AttackAndKil schreef:
    voor die applicaties moet je naar games gaan en dan op de soort game klikken (avontuur,puzzel etc) en dan op gratis.


    I know maar er staan zoveel games dus ik dacht misschien weten jullie nog wat aanraders (:


    dream, dare, fly!

    Oeeh jaloers!
    ik zat vandaag ook te denken om hem te kopen..alleen dan de 8gb! omdat ik niet veel muziek erop zet meestal! ik ben meestal aan paar liedjes verslaafd en als ik niet meer luister gooi ik ze er weer af!
    dus ik denk dat 8 gb wel goed is..

    Alleen raad je een ipod touch aan aan iedereen of zeg je van: je kan ook een goedkopere mp4 kopen?

    xLovveexTHx schreef:
    Oeeh jaloers!
    ik zat vandaag ook te denken om hem te kopen..alleen dan de 8gb! omdat ik niet veel muziek erop zet meestal! ik ben meestal aan paar liedjes verslaafd en als ik niet meer luister gooi ik ze er weer af!
    dus ik denk dat 8 gb wel goed is..

    Alleen raad je een ipod touch aan aan iedereen of zeg je van: je kan ook een goedkopere mp4 kopen?


    Ik vind hem geweldig en ik denk dat iedereen er wel mee over weg kan!
    Als je voor een mp4 speler wilt gaan waar je meer mee kan dan alleen muziek en filmpjes bekijken zou ik voor de ipod touch gaan, wil je dat niet kan je net zo goed een goedkopere kopen want dan is het een beetje zonde


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    Ik vind hem geweldig en ik denk dat iedereen er wel mee over weg kan!
    Als je voor een mp4 speler wilt gaan waar je meer mee kan dan alleen muziek en filmpjes bekijken zou ik voor de ipod touch gaan, wil je dat niet kan je net zo goed een goedkopere kopen want dan is het een beetje zonde


    ja daar heb je gelijk in!
    maar nee ik wil echt meer dan alleen muziek en filmpjes!
    ik heb die games gezien..en die vind ik ook wel tof! en ik heb dan wifi thuis nu omdat ik laptop heb..maar ik ga dan zeker die internet op ipod touch gebruiken:D
    en zeker voor op vakantie vind ik het fijn;D

    Ping Sheep launcher? (:


    I love Marshawk

    Ik heb ook een iPod touch =D

    Je kunt veel leuke applicaties nemen (:
    Via iTunes vind je veel gratis spelletjes (:
    Maar je kunt natuurlijk ook gewoon videoclips van iTunes halen x)


    You’re falling into history.

    Ik heb enkele leuke apps.
    Je moet kijken wat je leuk vind ^^)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.