• Op deze dag, om 11:55 precies, was mijn laatste les van dit schooljaar afgelopen._O_
    Nu een week doorzetten voor de testweek, en hopen dat ik overga.
    Meiden, ik wens degenen die ook binnenkort een testweek hebben heul veul succes, en wens mij ook succes, haha. (':

    Bijna vakantie. Bijna._O_
    Behalve voor de examen mensen dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn laatste echt uur is over 3 weken >.< En dan hebben we nog projectweek en dan heb ik vakantie(yeah)


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn laatste les van dit schooljaar eindigt maandag om 12 uur. :')

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 17:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik moet nog 2 weken ff flink doorwerken. Die leraren geven nu opeens allemaal toetsen op


    behind very angel is a demon

    Jealousss. Ik heb nog 2 weken gewoon les, zuiden. en dan nog proefwerkweek. Maar succes!


    live the life you love

    Ik heb volgende week mijn laatste lesweek, daarna toetsweek en dan nog twee weken niets doen op school -_- .


    I am an idiot, I move.

    Haha, dank je :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog een lesweek, daarna tentamenweek, daarna stage waar ik enorm veel zin in heb en dan de laatste week van boeken inleveren en die domme dingen :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sneakpeek schreef:
    ik haat je shireen, ik heb volgende week nog les en daarna pas toetsweek. jak.


    Same.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Same.

    Haat jij mij ook?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succes! (flower)

    Ik heb deze week nog gewoon les, en volgende week toetsenweek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heeeeeel veel succes!
    Ik heb nog tot 23 juli examens en dan is het schooljaar officieel afgelopen voor mij. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Heeeeeel veel succes!
    Ik heb nog tot 23 juli examens en dan is het schooljaar officieel afgelopen voor mij. :9~

    23 juli? ._. Ik heb op 3 juli al vacance:9~ Komt natuurlijk gewoon omdat je in het zuiden/noorden woont?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succeees!
    En hoe zo behalve voor de examen mensen dan? Ik heb examens en ik heb vanaf de 25ste vrij? (: Dan moet ik alleen 30 juni nog naar school om een slotviering en afscheid van de middenschool en zo en dan heb ik vakantie hoor :3

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 13:15 ]

    Conspiracy schreef:
    Succeees!
    En hoe zo behalve voor de examen mensen dan? Ik heb examens en ik heb vanaf de 25ste vrij? (: Dan moet ik alleen 30 juni nog naar school om een slotviering en afscheid van de middenschool en zo en dan heb ik vakantie hoor :3

    Nou ik bedoel, de mensen die de eindexamens hebben gehad en de middelbare school hebben gehad, hebben nu vakantie. Behalve dan dat ze hun eindfeesten hebben en zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dankje! Jij ook heel veel succes!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.